25 Ocak 2009 Pazar

ANNEM:ÖZGÜR VAHİDE AYDIN DİNÇ

MERHABALAR...
Ben annemin anlattığı şu meşhur İrem...Şimdi annemi ben size kendim anlatacağım.10 Ağustos 1974 doğumlu tam bir aslan burcudur.Onu çok severim.Ben 6 yaşımdayken bana bakmak için mesleğinden ayrıldı.Mesleği:Turist rehberliğidir.Erciyes üniversitesi mezunudur.Babişko da öyle.Biz bazen 2 yakın arkadaş , bazen 2 dost, bazen de 2 sırdaşız. Ufak atışmalarımız olsa da onu çok seviyorum.Bazen gerekirse taş taşırım anneme bakarım , bazen de gerekirse annemi sırtımda taşırım diyorum.Ne de olsa o beni 9 ay karnında taşımış.Annem dünyanın ve evrenin en iyi anneleri listesinde 1. sırada yer alıyor.Bu listeyi ben hazırladım.:)Bunun nedeni iyilik meleği ve güzeller güzeli bir melek olduğu için.En iyi ne desem onun yanında yeri değildir.Artık ona söyleyecek söz bulamıyorum...

SAYGILARIMLA...
İrem Çağla DİNÇ

3 yorum:

  1. ben seni YERİİMMM...İREM"MİM

    YanıtlaSil
  2. Canıım,anneem,
    Bunlar duyduğum en güzel sözler...
    Canımın içi yavrum gurur duyorum seninle...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel sözler bunlar,Allah sizi hic ayirmasin sevgiler canim...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com