25 Ocak 2009 Pazar

Kuru köfte /Patates

İrem'in en sevdiği yemek...
Kuru köfte ,patates
Anneannesi bugün İrem için patates ve köfte yaptı,çünkü ben cok kötü soğuk almısım
ve sinüzitten muzdarip vaziyette yatıyordum,mutfaktan kokular gelmeye baslayınca yanlarına gittim anneanne torun pek bir eğleniyorlardı;patatesin tarifi İremden...
patatesleri kızartmalık olarak dograyıp fırın tepsisinde hafif yağlayarak pisirmişler.
Köfteler annemin çocuklugumuzdan beri bize yaptıgı yassı kuru köfteler fakat ben malesef annemle aynı lezzeti hic bir zaman tutturamıyorum:
1/2 kg.kıyma(kuzu dana karısık)1 bas soğan,1 cay kasıgı karabiber,1.5 cay kasıgı kırmızı toz biber,1.5 cay kasıgı tuz,1 yumurta,2 dilim bayat ekmek içi ufalayıp,kıyılmış maydonoz da ilave ederek 10 dakika kadar yogurup,tereyag sıvıyag karısımında kızartıyor.
Ellerine sağlık annecigim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com