19 Mart 2009 Perşembe

15 MART 1997

Bundan tam 12 sene önce ciğerimin bir yarısını söküp aldılar.12 yıl olduğunun farkında değildim aslında ta ki annem hatırlatana kadar.
Tabiiki yıldönümünün farkındayım,biliyorum sene-i devriyesi olduğunu ama ne bileyim ?
Dün gibi daha..Bizi bırakıp gidişi.
Halbuki ilk de değildi.
Ama bu sefer dönmedi.
Mahsus saymıyorum günleri ,ama farkındayım bu seferki çok çook çoook uzun sürdü.

Nerdesin babacığım?
Nerelerdesin?
Neden yoksun?
Bak torunların iki oldu.
Sen bıraktığında daha onikisinde olan Özge bile nişanlandı geçen hafta.
Canım benim keşke görebilseydin?
Keşke dönebilseydin??
İnşallah gittiğin yerde huzurlusundur,çünkü biliyorum burada hiç huzurlu değildin.
İnşallah dinleniyorsundur bol bol ,çünkü hiç dinlenemedin burada.
Hasta yatağından bile kalkıp kalkıp gittin işinin başına...
Bir tanem, canım aşkım seni çok özledim.
Hepimiz çok özledik.Hepimiz.
İnan sensizlik çok zor hala alışamadık.
Ne ben ne annem ne diğerleri...
Ben hep güçlü olmaya çalıştım ama herkes olamadı.
Kızlar çok acılar çektiler çok hırpalandılar,çünkü çok küçüktüler.
Annem desen senden hemen sonra o da o illet hastalığa yakalandı ama Allahım bize acıdı iyi çok şükür.
İzliyor musun bizi oralardan?
Ziyaretine geldiğimizde bari birazcık hissedebiliyor musun babacığım..?
İçimde koskoca bir boşluk var.
Tarif edilemez.
Tek tesellim, biliyorum cennettesin.
Ya da eninde sonunda gideceksin.
Biliyorum; çünkü sen dünyanın en iyi kalpli adamı,en mükemmel BABASISIN.
Eminim bundan.
Canım benim oralarda bir yerde tekrar görüşmek ümidiyle...
Seni çok çok ama herşeyden çok seven kızın Özgür'ün.

1 yorum:

  1. O'nu o kadar özledim ki!
    Tarifi imkansız,pişmanlığı faydasız şeyler vardır hayatta ben bunları yaşarken bi türlü çıkıp yardımıma gelemeyen seni BABACIM..babaların en yakışıklı,en karizmatik,en temiz kokanı her daim..Kara kızın seni o kadar özledi ki..Hayatımız çoğu zaman keşkelerle geçiyor babacım..halaa..
    Anne bile oldum..ne severdin sen çocukları..Ah bir de dünyalar akıllısı İremim'i,paşaların paşası erkekim Atam'ı bir görsen..görüyorsun da..seni anlatıyorum oğluma.bana benziyor yani sana..bize..
    SENİ ÇOK ÖZLEDİM BABA....

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com