9 Mart 2009 Pazartesi

DÜNYANIN EN MUTLU ÇİFTİ KİMDİR?


!!! Hiçbir zaman Adem'in de Havva'nın da kaynanası olmadı...
!! Hiçbir zaman Adem de Havva da aldatılmaktan korkmadı.
!!! Havva hiçbir kavgadan sonra ''Ben annemin evine gidiyorum'' diyemedi ve Adem de onu almak için kaynanasıyla yüzleşmek zorunda kalmadı...
!! Randevulara gecikince trafiği bahane edemediler...
!!! Adem ''ben maça gidiyorum diyemedi''
!! Adem hiçbir zaman Havva'ya sen bu dünyada gördüğüm en güzel kadınsın''derken yalan söyleyemedi..
!!! Havva hiçbir zaman ''En son ne zaman sinemaya gittik, dışarda yemek yedik ''diye Adem'e hesap soramadı
!! Hiçbir zaman telefonda kavga edemediler ve birbirlerinin yüzüne de telefonu kapatamadılar...

1 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com