6 Mart 2009 Cuma

FIKRAYA NE DERSİNİZ


Dargınlık
Temel ile karısı kavga edip küsmüşler ve birbirleriyle konuşmuyorlarmış. İsteklerini bir kağıda yazarak gideriyorlarmış. Yine bir akşam Temel kağıda:"Fadime beni sabah 6 da uyandır." diye yazmış.Sabah olduğunda bir uyanmış ki saat 8. Tam Fadime'ye bağıracakken bakmış ki kağıda bir not eklenmiş: Temel kalk, saat 6 !!!

Trafik kazası
Kaza yerinin etrafını önce polis kordonu sonra da büyük bir meraklı kalabalığı çevirmişti. Gazetesine, iyi bir kaza fotoğrafı yetiştirmek isteyen uyanık foto muhabiri çemberleri aşamayınca:"Yol verin! Yol verin! Ben kaza kurbanının oğluyum!" diye bağırmağa başladı. Kenara çekilip yol verdiler. Foto muhabiri yaklaştı. Arabanın önünde bir eşek yatıyordu.

3 yorum:

  1. temel fıkrası süpermiş...

    YanıtlaSil
  2. buarada kek tarifini bulamadım..yoksam yok mu :)bir de sizin mücver tarifini rica edecektim..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com