20 Mart 2009 Cuma

ISIRGAN OTLU MAKARNA


Makarnanızı her zamanki gibi haşlayın sözün.İstediğiniz gibi yağını ilave edin.Üzerine bol suda yıkanmış doğranmış ısırgan otu serpin(dilerseniz diğer otlarla da karıştırabilirsiniz ''tere - roka''gibi)üstüne sevdiğiniz beyaz peynirden ufalayın.Ben biraz da ketçap ilavesiyle süsledim.Otları ilk günden fazla kullanıp evdekileri baydırmamaya dikkat edin.Çok hassaslar zira.Ağızlarından bir sevmedim çıkınca bir daha yediremiyorsunuz.Ufak ufak alıştırın bu son derece faydalı bitkilere.Kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com