15 Nisan 2009 Çarşamba

EZİNE PEYNİRİ


Ezine peyniri bizim ailenin en sevdiği peynirdir.Çocukluğumuzdan beri soframızdan eksik etmediğimiz peynirimizi hiç unutmuyorum Antalya'ya ilk taşındığımız yıllarda İstanbul'dan getirirdik.Şimdiki gibi adım başı marketler yoktu tabi o zaman.Aradığınız herşeyi bulamıyordunuz.Kahvaltılık alışverişlerinizi şarküterilerden yapardınız.Barboros Şarküteriyle tanışmamız da o sıralar olmuştu.1988 lerdi sanıyorum.Her türlü tatili fırsat bilip İstanbul'a giderdik.Anneanneye...Miss gibi İstanbul kokusunu özümsemeye...Ben de herkes gibi ;
Nerde o eski İstanbul ..
Bitmiş artık İstanbul...
Aaaa yaşanmaz orda..
falan demeyeceğim, tabiiki farkındayız çok değişti, çok bozuldu, çok kalabalık, ama kim bozdu?
Neyse benim için vazgeçilmezdir İstanbul'um. Senede 1 de olsa onsuz yapamam.
Bunlar başka bir yazının konusu.Dönelim Ezine Peynirimize.İşte o zamanlar çok daha sık giderdik İstanbul'a ve her dönüşümüzde de peynirimizi yanımızda getirirdik.Şimdi her yerde var,bence bu lezzeti deneyin.
Sıcacık 1 dilim kızarmış ekmek yanında 1 dilim Ezine ve domates oldu mu tadından yenmez.Üstüne ister tereyağ,ister Becel,ister zeytinyağı gezdirin...

1 yorum:

  1. eveettt ezinee..ama her yerden de en güzeli bulunmuyor ki..ya çağlarsoy market ya da Doğan 'Barboros Şarküteri :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com