22 Nisan 2009 Çarşamba

TAVUK GÜVEÇ

Evde bulunan tüm sebzelerle güzel oluyor FIRINDA TAVUK.Benim bezelyem ve karnıbaharım vardı sadece ve canım fena halde sarımsak çekiyordu .Sadece bunlarla yaptım. Tavuk parçalarımı geniş bir kaseye koyup üzerine4 - 5 diş sarımsak rendeledim.Biraz sıvıyağ,kekik ,kimyon,kırmızı toz biber ve tuz ilavesiyle bunları elimle bir güzel harmanladım ve fırın poşetine koydum.Sonra da bezelyeleri ve karnıbaharı...Ama kabak,patlıcan,biber ne ile olsa güzel oluyor.Fırında pişirdim.
Patatesleri canım kızartma istiyordu,daha az yağlı olsun diye onları da sıvıyağ ve tuzla karıştırıp başka bir fırın poşetine koyarak aynı tepsiye sebzeli tavuğun yanına koyarak pişirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com