15 Nisan 2009 Çarşamba

GÖREBİLEN GÖZLER

Dışarıda yağmur kıyamet fırtına ,çok şükür bizler sıcacık evinizde oturup Tv seğredip çekirdek çıtlatıyoruz belki ısıtıcımızın ayarını 1 - 2 derece arttırıp öyle yayılıyoruz kanepeye.Peki hiç aklınıza geliyor mu dışarıdaki insanlar? Evsizler barksızlar ya da evi olup da sobaya atacak bir parça odunu bulamayanlar?Belki henüz büyük kitlelere ulaşamıyorum ama 1 kişiden ibaret de olsa okuyucularım lütfen sizden ricam çevremizdekilere karşı duyarlı olalım.
Bakan göz değil gören gözler olalım,belki bir kediciktir gördüğünüz sokakta yaz sıcağında içecek bir yudum su arayan? Belki çöpleri karıştıran bir dedeciktir, bir lokma ekmek arayan?
Yok artık !!! Demeyin lütfen.Tamam akşama kadar bir sürü insan açıp kapıyor çöpleri,ekmek değilse de kola kutusu, plastik şişe, kağıt vs.geri dönüştürülecek malzeme bulup satıyorlar fakat siz olsanız yapar mısınız bir düşünün?
Artı, biraz önce bahsettiğim o dedeciği de gördüm.İnanır mısınız bilmem ama çöpün içinden 3 -5 parça kullanılmış tuvalet kağıdını aldı cebine koydu.Bir tanesini de çıkardı bununu sildi.(Ayy iğrenç diyenleriniz varsa size söyleyecek söz bulamıyorum)Eşimle ben bunu gördük ve birbirimize baktık.Benim şu an anlatırken bile içim parçalanıyor.O da benim gibi yufka yüreklidir.Hemen yanına gitti.Amca n'olur şunu al diye 3 - 5 kuruş vermeye kalktı.
Almadı dede biliyor musunuz zorla cebine sokmayı denediyse de almadı dedecik ve hemen ordan uzaklaştı.Bu bizim yaşadığımız buna benzer hikayelerden bir tanesi.Eminim sizlerde daha neler vardır.Neler yaşıyoruz hergün.Olay para vermek değil yanlızca, görmeye çalışalım olan biteni...
Bu belki artık yemeklerimizi daha az çöpe dökmemize vesile olabilir, belki daha az alışveriş tutkunu olmamıza ya da ihtiyacı olan kimselere nasıl yardım edebileceğimizi düşünmemize ...
İşte bu sebeple oluşturuldu Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım bölümü.
Belki sizin evinizi temizletmeniz sizin yaşamınızı kolaylaştıracak fakat verdiğiniz para aynı zamanda ihtiyacı olan bir aileye akşam bir tas çorba olacak ya da çocuklarına okul harçlığı...Satın aldığınız bir lif veya bir örgü süveter de aynı işlevi görüyor tüm bunlar benim etrafımda tanıdığım ihtiyacı olan hanımların ürünleri. Şimdilik bu kadar.
Duyarlılığınıza teşekkürler...

3 yorum:

  1. tüylerim diken diken oldu..çok haklısınız..daha duyarlı olmalıyız

    YanıtlaSil
  2. evet daha duyarlı olmalıyızz..tüylerim diken diken oldu

    YanıtlaSil
  3. ne insanlar var kardeşim şu dünyada iyilik yaparken adamın kafasına kakıyor verdiğini el alem herkez duyuyor. nelere şehit oluyorum artık iyiden iyiye alıp başımı sakin yerlere insan olmayan yerlere gitmek istiyorum ne zor şey ya insan olmak insanla uğraşmak 12 ayın 1 inde akıllarına geliyor aslında gelmiyorda farz diye zekat veriyorlar oda kendi uygun gördüğü miktarlarda bide adamı ayağına çağırıyor al şu parayı demek için hergün kuşlara kilimamın motorunun üstüne ekmek bakliyat birde iyice bağladım bir kaba su koyuyorum yesinler diye taa 4 kat üstümdeki şikayet ediyor insan bile sevmeyen ona acımayan mahlükat hayvana hiç acırmı demek geliyor içimden daha duyarlı olmalıyız. Daha ne denirki komşusu açken tok yatan bizden deyildir....

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com