26 Nisan 2009 Pazar

İREM İREM İREM


İREM'im den söz etmedim ne zamandır.Canım kızımdan..Bu aralar pek yoğunuz.Aslında kafamız yoğun demek daha doğru olur.Çünkü sınavlarımız var bol bol .Malum okulun son günleri..
İrem aynı zaman da da duyduğumuz ,Öğrendiğimiz tüm sınavalara girmeye çalışıyor.Bu yüzden kafamız daha çok yoğun .Benim istediğim kadar çalışmasa da benim canım kızım yine de girdiği tüm sınavlardan alnının akıyla çıkmasını başarıyor. 2.-3. veya en kötü 4. oldu şimdiye kadar Kedimiz Potikle oynamaktan fırsat bulursa biraz daha fazla çalışıp 1. olacağına da inancımız sonsuz.Hemen hemen tüm dersanelerden burs kazanmayı becerdi. Aferin kızıma..Hep beraber MAŞALLAH diyoruz ve başarılarının devamını diliyoruz.

1 yorum:

  1. canım benim o kadar gurur duyorum ki İrem'le.umarım Ata da kuzeni gibi zeki,akıllı ve başarılı olur..umarım herikisini de en iyi üniversitelerde görürüzz..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com