22 Nisan 2009 Çarşamba

KAYISILI TOPKEK

Malzemeler:

2 yumurta (oda sıcaklığında)
4 k. fincan şeker (kahve)
2 k. fincan sıvıyağ
2 k. fincan yoğurt
6 k. fincan un
1 kabartma tozu
1 vanilya
8 -10 tane kuru kayısı

170 derecede ısıtılmış fırın da 40 dakika

Yapılışı:

Tüm malzemeleri kayısı hariç beraberce el çırpıcısıyla çıptım ve yıkanıp minik doğranmış kayısılarımı ilave edip tekrar karıştırdım.Diplerine kağıt kek kalıbı koyduğum fırın kaselerimi yagladıktan sonra azar azar doldurdum ve fırına koydum.Bunlar bayağı kabarıyor,çok doldurmayın taşar.

*Sevimli oldukları kadar lezzetliler de .Deneyin beğeneceksiniz. İrem çok sevdi.

1 yorum:

  1. Süper görünüyorlar ellerine sağlık aksam hemen deneyeceğim

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com