7 Mayıs 2009 Perşembe

BAHAR YORGUNLUĞU


İbrahim Saraçoğlu bahar yorgunluğu için incir ve havuç kürü:
Kullanılacak olan malzemeler :
2 tane büyük havuç ve 20 tane kuru incirdir. Her iki meyvenin de ayrı kaplarda hazırlanması şarttır. Öncelikle yarım litre suyu tencerede kaynatınız. Su kaynar kaynamaz suyun içerisine 2 adet taze ve gevrek olan 2 adet havucu 4 er 5 er santim keserek suyun içerisine doğrayınız. Karışımı ağzı kapalı olarak kısık ateşte 20 dakika boyunca kaynatınız. Farklı bir kapta yarım litre klorsuz suyu kaynatın. Su kaynadıktan hemen sonra suyun içerisine 20 adet inciri bıçakla bir kez kesip ekleyin. Ağzı kapalı olarak 15 dakika boyunca kaynatın. Bu iki kaptaki havuç ve incir sularını fazla ılımadan karıştırın. İncir ve havuç haşlama suyunu temiz bir şişenin içersine koyun ve buzdolabına muhafaza etmek için koyunuz. 20 gün boyunca her gün sabah kahvaltısından 20 dakika önce aç karnına 1 su bardağı için. 20 günlük incir-havuç suyu karışımını 1 seferde hazırlamayın. Bittikçe tekrar hazırlayın. 20 gün dolduktan sonra bir hafta ara verip tekrar 20 gün bu kürü uygulayınız.

1 yorum:

  1. denedim ve faydasını gördüm arkadaşlar

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com