8 Haziran 2009 Pazartesi

BABALAR GÜNÜ

Bugün babalar günü.
Canım babacığım yanına bile gelemedik hiçbirimiz.
Geçerli bir nedenimiz de olsa.
Yine de zoruma gidiyor.
İçim sıkılıyor,
Çok canım acıyor,
Dayanmaya çalışıyorum özlemine
Ama olmuyor.
Alışamadım sensizliğe.
Saat başı gözlerimden sessizce süzülen yaşalara engel olamıyorum.
Canım.
Canım.
Canım benim canım.
Dünyanın en iyi yürekli,en sevgi dolu babası...
Seni tüm çocukların babasını sevdiğinden daha çok seviyorum.
Seni çok özledim.
Babalar günün kutlu olsun.
Ziyaretine gelip bir tas su dökemedim canım.
Ama dualarım
Ve kalbim
Ben nerede olursam
Olayım hep seninle...
Nur içinde uyu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com