11 Temmuz 2009 Cumartesi

TIRTIL KURABİYE







3/4 sanayağ (oda sıcaklığında )
1 çay bardağı sıvıyağ ,
2 yumurta ,
2 çay bardağı şeker,
1 kabartma tozu ,
1 vanilya ,
Tüm malzemeyi elimizle bir güzel yoğurup ''tırtıl kurabiye''kalıbından geçirerek fırın kağıdı yayılmış tepsiye diziyoruz.10 dakika önceden ısıtılmış fırında çok hafifçe pembe olana dek pişiriyoruz. İstenirse 1 bardak damla çikolata veya 1 paket bitter çikolatayı (hangisi elimizin altında varsa)''Ben Mari ''usulü eritip ılınmış kurabişlerin bir ucunu batırıp tekrar fırın kağıdının üstüne dizerek çikolatasının donmasını bekliyoruz.Bir kısmını da arasına şokella sürerek yapıştırdım ve hindistan cevizi septim..
Afiyetle ...
BEN MARİ
Ben Mari usulü çikolata eritmeyi sanırım herkes biliyordur fakat yine de ben hatırlatmak isterim:Küçük bir tencere ya da tavanın içine biraz su koyup içine 1 minik tencere daha oturtuyoruz ve altını yakıp cikolatayı bu kapta karıştırarak eritiyoruz. Kıvamı gözünüze güzel güzükmezse 1 parça tereyağ ve 1 tatlı kaşığı su da ilave edip karıştırabilirsiniz.

4 yorum:

  1. süper görüyorlar, nasılda canım çekti anlatamam. Kurabiyelerinide al gel bi çay içelim

    YanıtlaSil
  2. AAAAAA Canım ,
    Ne güzel seni buralarda görmek!!!!
    Keşke gelebilsek,sen çayını demle kargoyla gönderirim ben sana...

    YanıtlaSil
  3. Bunu yazmadan geçemeyeceğim. Dediğini de yaptı ama. Bu yazışmanın hemen ardından o aylarda evime bir kargo geldi. İçinden çeşitli şeyler çıktı ama kurabiyede de unutulmamıştı :)

    YanıtlaSil
  4. Çok lezzetli görünüyorlar, enkısa zamanda deneyeceğim, elinize sağlık!

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com