2 Eylül 2009 Çarşamba

EN SEVDİĞİM YEMEK


Aslında bu kategoriye sokabileceğim bir sürü yemek var...Zeytinyağlı kereviz,tavuklu pilav,baklalı enginar ya da balığın her türlüsü...Bunlar sadece bir kaçı,hep bahsettiğim üzere yemek yapmak ve yemek benim için bir tutku...Bugün bahsettiğim en sevdiğim ise TAVUK ŞİNİTZEL ve yanında PATATES PÜRESİ.Şinitzel tarifini eski kayıtlardan bulabilirsiniz .Benim onun yanına en çok yakıştırdığım ise bana göre yapımı son derece basit olan PATATES PÜRESİ. Püre tarifini basamak basamak vermeyeceğim.Çünkü dediğim gibi çok basit.Yanlızca ne kadar yapmak istediğinize karar veriyorsunuz az mı çok mu? Biz 3 kişilik bir aileyiz bu yüzden bazen bunu ölçü kabul ederim kendime.3 orta boy patatesi bir güzel haşladım,sıcak sıcakken soymaya çalıştım,geniş bir kapta adı nedir bilmediğim ama benim patates ezicisi dediğim aletimle ve 1/2 yemek kaşığı yereyağ ilavesiyle bir güzel ezdim sonra da yine bu alet yardımıyla 1 bardak ılık sütü azar azar ilave ederek pürüzsüz bir kıvam aldırana kadar uğraştım .Hepsi bu ......

Pardon unutmadan tuz ve karabiber arzuya göre ezme safhasında ilave edebiliriz tabi ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com