18 Şubat 2010 Perşembe

ÇOK ŞIK DEKORATİF AYNALAR





“DEKORATİF KIRILMAZ AYNALAR”
Dekoratif duvar aynaları istenen şekilde kesilebilen, kırılmayan malzemeden üretilen tamamen cam aynalar gibi yansıma özelliğine sahip, kırılmaz özelliği sebebi ile sizler ve çocuklarınız için %100 güvenli olan malzemeden üretilmiştir. İstendiğinde uygulandığı yerden çıkartılarak tekrar farklı bir yerde uygulanabilir. Çift taraflı bant ile duvara kolayca uygulanır.
Dekoratif ayna modellerimizin diğer aynalardan farklılıkları şu şekildedir. Öncelikle cam aynalar gibi kırılmaz yapıda olmadıklarından güvenlidirler. Cam aynalar gibi çatlama veya zamanla sır atması gibi şeyler söz konusu değildir.
Aynalar dekoratif amaçlı kullanım içindir, uzaktan bakıldığında yada düz olmayan zeminlerde uygulandıklarında büyük parça aynalarda özellikle görüntüde iç ve dış bükey görüntü şaşmaları olabilir, hassas görüntü istenen yerlerde kullanılmamalıdır..





Bir süredir dekorasyon dergilerinde gördüğüm fakat inceleme fırsatı bulamadığım dekoratif aynalarla ilgili bir kaç bilgi ve fotoğraf buldum.Benim çok ama çok hoşuma giden bu aynaların fiyatları da son derece uygun.Paylaşmak istedim...

1 yorum:

  1. Ziyaretiniz ve yorumlarınız için teşekkürler, güzel bir akşam diliyorum, bmyle değişik duvar süsleri oldukça revaçta. Paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com