26 Şubat 2010 Cuma

DÜNYANIN EN GÜZEL YEMEĞİ: MANTI


Türk ev yemekleri denince akla ilk gelen mantıyı sevmeyen yoktur sanırım.Valla biz bayılıyoruz ailecek.Yapımı kolay olmasına rağmen oyalayıcı olması sebebiyle çoğu insan ya hazır almayı ya da dışarıda yemeyi tercih ediyor.Ama ben mantıya mantı demem anne eli değmemişse...
Hep beraber geçtik mi başına yemesi kadar yapması da keyiflidir bizim ailede.
Şamata kahkaha desen gırla...
Aile iletişim için şart.
Tavsiye ederim...
Bizim mantıyı yiyip de bir tabakla doyana rastlamadım daha.
Buyrun bekleriz efendim...



















3 yorum:

  1. sabah sabah canımız mantı çekti şu yazıyla ve resimlerle, üstelik daha dün akşam yediğim sarmısağın kokusu ağzımdan çıkmadan:) Yine de yemek istiyorum, ofiste daha da kokmak pahasına bile olsa:) Mantıyı sarmısaksız yiyeceğim düşünülmesin sakın:)

    YanıtlaSil
  2. Aynen.Mantıyı sarmısaksız düşünemiyorum bile...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com