24 Şubat 2010 Çarşamba

ÖZGE


Bİz 3 kız kardeşiz.Zaman büyüttü bizleri erken erken.Özge en küçüğümüz,en kıymetlimiz.Tekne kazıntısı Özge babamızı kaybettiğimizde henüz 12sindeydi.Canım benim .
Hiç birimiz kıyamayız ona.Ne ben ne ortanca ablası.Onun kılına zarar gelse aslan kesilir Öznur.
Geçen haziranda evlendi gitti Özgemiz İstanbul'a...Hayırlısı...
Gurbet zor.Çok zor.Ne kadar cep telefonu,İnternet,Msn olsa da elinin altında yanında gibi olmuyor tabii ki.
Geçen hafta 5 günlüğüne geldi sevgili kardeşim.
Sevgili kocası ona süpriz yapmış sevgililer günü hediyesi anneciğine ve bizlere göndermiş sağolsun.Göz açıp kapayıncaya kadar geçse de şu 5 gün, olsun.
Yine de hasret giderdik,bol bol güldük eğlendik.
Taze gelinimiz bize yemekler ,pastalar yaptı yedik yedik,değerlendirdik.Boynuz kulağı geçermiş.Bir kere daha hak verdik.

6 yorum:

  1. kusura bakmazsanız bir şey soracağım bu resimdeki nedir? Yenen bir şey olduğu kesin merak ettim de... Lezzetli bir şeye benziyor da hem...

    YanıtlaSil
  2. Yoo kusura bakmadım da anlaşılamadığına şaşırdım.;))Ama Muzlu Rulo Pasta alınmış olabilir...

    YanıtlaSil
  3. canım bu yazını okuyunca çok duygulandım. çünki bizde 3 kız kardeşiz ben ortancayım.bizimde küçügümüz çok kıymetlidir ona zarar gelirse yıkarım bende ortalığı.allah ayırMASIN CANIM SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  4. Amin.Amin.Allah kardeşlerimize ve bize de hayırlı ömürler versin.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. ben kübra..ist.dan özgen in kuzeni diyim :).. özgeyi bu kadar sevceğimi tahmin etmiyodum.. onu tanıdığıma çok memnunum.. o muzlu paztasınıda çok seviyorum.. çok güzel yapıyooo :D

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Kübracığım;
    Hoşgeldin,inan o da sizi çok seviyor.
    Biliyorsun insanın gurbette gerçek dostlara ihtiyacı var,birbirinize destek olun canım.Öptüm seni:))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com