15 Şubat 2010 Pazartesi

SİLGİ KULLANMADAN RESİM ÇİZME SANATI






Bugün HamaratDiva.com 'da okuduğum ve çok hoşuma giden cümleleri paylaşmak istiyorum

* Evimi bir parti sonrası temizlemek için saatlerde uğraşıyorsam, bir çok arkadaşım var demektir.

* Faturalarımı ödeyebiliyorsam bir işim var demektir.

* Gölgem beni izliyorsa, güneş ışığı görüyorum demektir.

* Okuluma ya da iş yerime uzun bir yolu yürüyerek gidebiliyorsam, ayaklarım sağlıklı demektir.

* Duraktaki adam anahtarıyla ses çıkarıyorsa duyabiliyorum demektir.

* Camları silmem, çatıyı onarmam gerekiyorsa bir evim var demektir.

* Yığınla yıkanacak ve ütülenecek çamaşırım varsa, yığınla giyeceğim var demektir.

* Pantolonum sıkıyorsa, aç kalmıyorum demektir.

* O gün oltama hiç balık gelmediyse, hiç balık öldürmedim demektir.

* Kalp denize benzer, fırtınaları, sakin zamanları ve taşkın olduğu anları vardır. Bazen de derinliklerde inciler gizlidir.

* Silgi kullanmadan resim çizme sanatına “HAYAT” diyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com