18 Mart 2010 Perşembe

12 MUCİZE GIDA




Geçen çarşambaydı sanırım TVde izlerken rastladım not defterim i bulana kadar haber geçti fakat Haberturk.com 'da notlarını buldum.Sizlerle de paylaşmak istiyorum.
Sevgili HOBİCELL 'de paylaşmış bu arada belirtmeden geçemeyeceğim.

İşte 12 mucize gıda!
Kilo sorunu, depresyon, gibi daha birçok problemle savaşmak için bitkisel çözümler.

MANTAR:

Meme kanserinden korur. Günde 10 gram mantar riski yüzde 64 azaltır.



KİVİ:Felci önler. Günde 2 kivi, her gün bir aspirin almakla aynı etkiye sahiptir.


KIRMIZI BİBER:Eklem ağrılarını dindirir. Capsaicni maddesi acıyı azaltır.


TAVUK:Gözleri güçlendirir. Haftada üç kez yemek gözlerde yaşlanma etkisini azaltır.


SOĞAN:Kemikleri güçlü tutar. Kalsiyumun kemiklerde tutulmasını sağlar.


SOMON:Depresyonla savaşır. Omega 3 yağları bu etkiyi sağlar.


BROKOLİ:Prostat kanserinden korur. Haftada iki kez yemek riski azaltır.


SİYAH ÇİKOLATA:
Tansiyonu dengeler. Günde 25 gram kan dolaşımını düzenler.


CEVİZ:Kalp hastalığından korur. Haftada 4 kez bir avuç tavsiye ediliyor.


BEYAZ ÇAY:Kilo vermeye yardımcı olur. Yağın depolanmasını engeller ve yaktırır.


ŞARAP:Uzun bir ömür vaat eder. Günde yarım kadeh kırmızı şarap yeterli.


SİYAH ÜZÜM:Antioksidanları alzheimer ile savaşır.

7 yorum:

  1. Ne güzel bilgiler bunlar, çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Özlem,ziyaretin ve yorumun için ben de teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. En çok çikolatanın faydaları hoşuma gitti :))

    YanıtlaSil
  4. Aynen.
    Benim de senin profiterol çok hoşuma gitti.İnsanı baştan çıkarıyor.Eline sağlık.
    Hep zararlarından ,kalorisinden bahsedecek değiliz ya ...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bilgiler süper..hepsi..teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. çok faydalı bir post olmuş:)Teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Selam Chilek,
    Beğendiğine sevindim.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com