16 Mart 2010 Salı

KOLPAÇİNO











Nedendir bilinmez Türk Fİlmi sevmem çok.Çocukluğumdan beri hem de.Neden çocukluğumdan beri diyorum kızım ve ben hariç tanıdığım bütün çocuklar (kız kardeşlerim,kuzenlerim,arkadaşlarım)hatırlıyorum da oturup saatlerce Türk filmi izlerlerdi.Ben bi tuhaftım herhalde,tek kanallı dönemlerdi hem de.(yaşımızı fazla ele vermeyelim de;) )
Sonra sonra biraz biraz büyüdükçe ne buluyolar diye biraz meraktan, biraz gençlik dürtüleri, ben de takılmaya başladım tek tük.

Her Genç kız gibi benim de en sevdiğim film: Al Yazmalım Selvi Boylum'du artık.

Komedi deyince Hababam Sınıfı.

Bir de Adile Teyze(rahmetli) -Münir Özkul'lu Canım Ailem filmleri.(Adı böyle değildi sanırım) .Ama seri gibi birşeydi onlarda hatırlarsınız.

Neyse yıllar geçti aradan dizi furyasına atıldık Asmalı Konak'la,Yaprak Dökümü'yle çıktık.

Onlardan da sonra en can alıcısı: Babam ve Oğlum geldi.Öldük öldük bayıldık.

Mahsun Amca'nın Beyaz Melek'ine götürdüm annemi orda da bir çarpıldık .

Derken Issız Adam dediler.Hadi bakalım ona da (hepsi de annemin hatırına -millet neyi övse biz koşuyoruz annemle sinemaya).Issız Adam fena yamulttu yanlız anneyle her filme gidilmezmiş burda onu anladık.

Derken derken eh ben de artık gündem takibi vasıtasıyla Türk Filmi de izlerim,Hint Filmi de ...Gibi bir durum oluştu. Büyük konuşmamak lazım.

En son Kolpaçino ve Nefes art arda izledik eşimle dvd de ikisini de beğendim.Yapanların eline sağlık.Beni ağlatmak çok kolaydır da güldürmek zordur.Kolpaçino bunu başardı tebriks.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com