19 Mart 2010 Cuma

YILDIZ VE VOLKAN-VOLKAN VE YILDIZVE BİZ


Şu an Tv 'de Volkan Konak'ın Kuzeyin Oğlu'nu izliyorum.
Yıldız Tilbe konuğu.Severim Yıldız Tilbe 'yi.Hafta içi onun konuk olacağını duyduğumda çok sevinmiştim.
Şarkıları çok güzel bir kere.
Kendisi de candan , deli dolu .
Çılgın dansı da kendisi gibi çok içten.
Herkes onu kendine yakın hissettiği için seviyor belki de.
Halktan biri....
De...
Yani...

Allah'ım o ne kıyafet öyle....
Berbat ötesi.Lütfen Yıldız birilerinden kıyafet konusunda yardım al.
Ama o şarkıları yok mu? Tek kelimeyle muhteşem !...
Hepsi birbirinden duygu yüklü ; slow veya hareketli fark etmiyor.

Bir sevgili uğruna sende benim gibi
Yanma arkadaş

O yaşlı gözlerine o yalan sözlerine kanma arkadaş
Giden gelirmi sandın aldandın boşa yandın
Bırakıp gittti seni neden ismini andın anma arkadaş

Bir gün geri gelecek senden af dileyecek
Sanma arkadaş
Bir gün geri gelecek senden af dileyecek
Sanma arkadaş

Yırt at resmini unut artık ismini anma arkadaş
Yırt at resmini unut artık ismini anma arkadaş
Giden gelirmi sandın aldandın boşa yandın
Bırakıp gittti seni neden ismini andın anma arkadaş

Erkin Koray 'ındı sanırım çok güzel.
Çabuk Olalım Aşkım en sevdiğim Yıldız Tilbe şarkısı çok güzel ...
Zülüf dökülmüş gözlerine,
Delikanlım,
Sevdikçe Sevesi Geliyor İnsanın...

1 yorum:

  1. ben de öyle düşünüyorum Yıldız Tilbe hakkında..ama belkide gerçekten çok çılgın delidolu olamaz mı ?ya da enazından ben öyle olmasını dilerim :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com