19 Nisan 2010 Pazartesi

AMWAY - FIRIN TEMİZLEYİCİSİ




Çok az bir miktarı koca fırını temizlemeye yetiyor.Çok zor ve çıkarılması imkansız gibi gözüken birkimiş fırın bulaşıklarına,yanmış yağlara,kötü kokulara ELVEDA...Küçük bir kaseye az miktar (ceviz büyüklüğünde olabilir,bayağı koyu bir kıvamı var)koyup kendi fırçasıyla fırının tüm yüzeylerine yayıp 1 süre bekletin ve ıslak mutfak süngerinizle yumuşamış tüm kirleri silin.Bu kadar kolay tertemiz bir fırına sahip olmak.Sahip olmak isteyenler benimle irtibata geçebilir...

1 yorum:

  1. tamam güzel de ben ilk defa kullandım.üzerinde 30 dk'dan fazla tutmayın yazmıyordu.ben fazla tuttum ve ilaç kaya gibi oldu.2 gündür fırınla uğraşıyorum ama nafile .

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com