3 Nisan 2010 Cumartesi

BARIŞ MANÇO

Ne ayıp, ne ayıp, ne ayıp bana.
Yıllarca dinlemekten hiç bıkmadığım,kişiliğine,Tv programcılığına,şarkılarına,sanatına,herşeyine bayıldığım Barış'ımdan daha hiç söz etmemişim.İnanmıyorum ya...Hala daha Mp3 ümde en sevdiğim parçalar onunkiyken,sesini duyar duymaz içimi hem sevinç hem hüzün aynı anda kaplıyor iken nasıl yaptım ben bunu?
Affet beni Barış'ım.Manço'm.Kendine özgüm.İdolüm.Tüm dünyayı kendine hayran bırakanım.Japonya konserleri kayıtların var bende.Çok hoş.Gülmekten kırıp geçirmişsin herkesi.Tüm iyiler gibi erken gitmek zorunda mıydın sen de?

1 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com