5 Nisan 2010 Pazartesi

BUGÜN BAŞLIĞI SİZ KOYUN


Herkes gibi ben de insanlara elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım.Durumu pek iyi olmayan etrafımızda, fakat görmezden geldiğimiz insanlardan;belki kapıcımızdan,belki hergün gözümüzün önündeki çöpü karıştıran amcadan,belki köşebaşında dilenen teyzeden bahsediyorum.Çoğu zaman gözlerimizi kaçırıyoruz aslında.Özellikle dilenenlerden ve çöp karıştıranlardan.

Tamam ben de haz etmiyorum dilenenlerden .Ama düşünmeden de geçemiyorum.Acaba neler yaşadı da bu hale düştü?diye.Eminim çok zordur.Allah kimseyi düşürmesin.Amin.
 Bizim apartmanda kapıcımız yok .Haftada 1 gün merdivenlerimizi silen bir abla var.
Ayda dört kere.Ne kadar alıyor biliyor musunuz?
95 TL.
Yeni zamlandı o da .
Yöneticimiz lütfen zam yapmış,kendisi rica edince...
Sordum ablaya?
5 apartmana daha gidiyormuş bundan başka.
Ne eder ayda 570 TL .Dolmuşla gidip geliyor git gel 3TL*5 gün yapar 15*4hafta eder 60 TL.yol parası.^
280 kira veriyorlarmış..Bir oğlu,bir de kendisi.Kocası,oğlu 1 yaşındayken komşuyla kaçmış.Bir daha da gören olmamış.Ablanın eli kesilmiş geçenlerde oğlu sildi apartmanı.Bizde o çöpleri toplarken biraz laflıyorduk oradan öğrendim.Tam kapıyı kapatırken azarlamaya başladı oğlunu paçalarını ıslatmış eşofmanının diye.Okulda beden dersi varmış da bugün,ne etcez şimdi diye bağırıyordu.Yedeği de yokmuş eşofmanın.
 Kısacık haaytlar,bilmediğimiz ne öyküler...
Benim kız Şubat tatilinde babaannesinde gitti Mersine 2 takım pijama,2 takım eşofmanla döndü.Evde de vardı iki takım etti mi sana 4 takım.
Çoğu şeyi zaten eskimeden küçülüyor....
Fazla söze gerek yok,ben ablanın oğluna aldım ama onların mahalledeki okuldaki çocukların çoğunda durum aynıymış.Okuldan gelince top oynuyorlar yıkıyoruz.Yarın okula giderken kurumuyor ağlıyorlar diyor.
Fazla söze gerek yok.
Bence herkes biraz üzerine düşeni yapmalı diyorum.Yardımsever dostları katkıya bekliyorum.Pazarda 1 takım yanlızca 10 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com