1 Nisan 2010 Perşembe

İLK ÖDÜLÜM


Sevgili MYPRENCESSS beni bu ödüle layık görmüş.



Kendisine çok teşekkür ederim.


Kendim hakkında 7 şey:


*Aileme fazlasıyla düşkünüm.

*Gülmeyi ve güldürmeyi çok severim.

*En büyük hobim; okumak,araştırmak,kesmek,yapıştırmak.

*Her ne hikmetse eleştiriyi seven ama eleştirilmeye gelemeyen biriyim.

*Değişik lezzetler denemeye ve yemeye meraklıyım.

*Gezmeye bayılırım.

*İlk aşkı babası,ikincisi kocası,üçüncüsü İrem'i,dördüncüsü Ata'sı diye saymakla bitiremeyen birisiyim...

*Kısacası ben ÖZGÜR'üm...

Ben de bu ödülü;
Öncelikle izleyicilerimle paylaşmak istiyorum.Sağolun.Varolun.İyi ki varsınız.

Sonra da 7 arkadaşıma paslamam gerekiyor sanırım...



acalya.blogspot.com
kutsalsofra.blogspot.com
kelebeklisaniyeler.blogspot.com
birdilimdus.blogspot.com
modasalmevzular.blogspot.com
ozgesipahioglublogspot.com
hunerlibayanlarblogspot.com

5 yorum:

  1. Ozgur, tesekkur ederim beni layik gordugun icin. Ancak, ben bu odul islerini, sobeleri falan pek hazetmiyorum. Ne kadar az gelirse o kadar seviniyorum hatta. Kendim hakkinda ve Dante hakkinda ilginc seyleri sanirim ayri ayri yazilarda belirtmistim. Simdi tekrar yazmak olmaz. Ben bu odulu ozel tutayim sakincasi yoksa.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Özgür;
    Çok çok teşekkür ederim.
    Ban bu odülü layık gördüğün, sevdiğin beğendiğin için.
    İnan çok ama çok mutlu oldum..

    Bende sevgili Açalya gibi düşünüyorum, ödül ve mim konularında.
    blogumda bu tarz yazılara pek yer vermek istemiyorum.

    Ama dediğim gibi, çok mutlu oldum, deger verilmek gibisi yok.

    Tekrar tekrar tesekkurler..

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim arkadasım,en kısa zamnda gereğini yerine getireceğim,bu adreste benim beklerim,
    kutsalsofra
    kutsalceyiz

    YanıtlaSil
  4. Arkadasim çok sagol ödülün için iler ki zamanda sayfamda yayinlarim,tesekkür ederim tekrardan.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com