26 Nisan 2010 Pazartesi

SALÇALI EKMEK

İlk kez kayınvalidem de yediğim bu salçalı ekmeklerin  Mersin'de bu kadar popüler olduğunu bilmiyordum.Kayınvalidem süper lahmacunlar yapar.Ev yapımı.bu gördüklerinizin kıymalısı.
2 tanecik hamur artmıştı böyle yapmıştı.Benim de çok hoşuma gidince evde arada yapıyorum.Mersin'de çarşıda gezerken simit,poğaça satan hemen her yerde bunlardan da satıldığını görünce çok şaşırdım.Ama adını bilmiyorum .O yüzden ben SALÇALI EKMEK diyorum.
Yarım paket yaşmayayı 1/2 bardak ılık su veşekerle erittim.
1 kaşık tereyağ+1/2 çay bardağı sıvıyağ
un ve tuz ile ele yapışmayacak bir hamur yaptım.
Yarım saat mayalandırdım sonra bu şekilleri verdim ama çatalla üzerlerini deliyorum çok şişmesinler diye .
İç malzemesi ise;1 büyükçe soğan biber +domates salçası karışık,zeytinyağ,kekik,pulbiber,istenilen baharatlar...

                                                                 Afiyetle...

5 yorum:

  1. Bennnn de isterimmmmm :))))

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık...çok değişik tarif olmuş

    YanıtlaSil
  3. Evren'ciğim buyur gel her zaman yapar yeriz.
    Sevgili Aydilber istediğin bir mayalı hamura da uygulayabilirsin.
    Öpüldünüz:))

    YanıtlaSil
  4. Ooooof, bu saatte bakmasaydım keşke, bu ne güzel görüntü böyle :D

    YanıtlaSil
  5. Beğendiğinize çok sevindim ablacığım,her zaman beklerim.
    Sevgiler:))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com