16 Mayıs 2010 Pazar

ANTALYA KURŞUNLU ŞELALESİ





10 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL BİR YER BAYILDIM

    YanıtlaSil
  2. Aaaah,ah.... Bir tarihte oralarda balayındaydımmmm :))Ne kadar değişmiş oralar, tıpkı benim hayatım gibi, güzel yönde :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok çok güzel bir yer kurşunlu şelalesi,bir doğa harikası,tavsiye ederim:))

    YanıtlaSil
  4. Slm arkadasim çok guzel bir yermis,simdicik orada olmak vardi degilmi...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Özgürcüğüm güzel kardeşim.Hayat acısıyla tatlısıyla dediğin gibi hayat işte.Bana güç veren sıcacık gönülden yorumuna çok teşekkür ederim. Ayrıca sayende görmek isteyip de bir türlü fırsat bulup gidemediğimiz kurşunlu şelasini de görmüş kadar olduk. Eline yüreğine sağlık.Canım çok öpüyor ve sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  6. Harika bir yere benziyor..=)

    YanıtlaSil
  7. Banuca,
    Gerçekten çok değişti ve güzelleşti ablacım .Çok mutlu oldum adına eski günleri anımsatabildiysem ne mutlu bana!!!!
    Huriye,
    Selam canım,hafta sonu çocukları okul pikniğine götürdük gerçekten muhteşem bir yer
    Hayat,
    Ablacım,tekrar hoşgeldin aramıza,seni buralarda görmek çok güzel,ben de seni öpüyorum,
    Birsen,
    inanılmaz güzel,yolun düşerse gez mutlaka
    Sevgiler herkese...

    YanıtlaSil
  8. harika yıllar önce gitmiştim cennet gibi bir yer sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. gerçekten harika bir yerdir burası, bir tatilimizde görevliden kaçarak suyuna atlamıştık şelalenin, gençlik işte sanırım :)
    blogunuz çok güzel bu arada, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  10. Bilge ve Nilay ,
    Harika gerçekten burası,cenneten bir köşe adeta,yolunuz düşerse yine bekleriz canlar .
    Her yıl daha bir güzelleşiyor sanki:))
    Çok teşekkürler Nilay seninki de öyle canım.
    İyi ki atlamışsınız şimdi üste para verseler gençlik çılgınlıklarımızı bir daha yapar mıyız bilmem?

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com