6 Mayıs 2010 Perşembe

FRESH AND SOFT - Ter Emici Yapraklar

Arkadaşlar,duyduk duymadık demeyin.....
Çok büyük bir problemimize daha çozüm yolu buldular sonunda....
Sıkı durun.....
Özellikle benim Antalya gibi aşırı nemli yerlerlerde yaşayanlar kulağınızı 4 açın ....
 “Fresh&Dry Ter Emici Yapraklar”




Ter emici yapraklar, vücut anatomisine uygun yapısı ile koltuk altı terlemesini özel dokusuna hapsederek kıyafetlerinizden uzak tutar.
 İnce ve yumuşak şekli ile rahatsız etmez. Kıyafetinizin iç kısmına yapıştırılarak kullanıldığından kıyafet üzerinden görünmez.



Ter emici yapraklar kol altı ve kıyafet arasında yumuşak ve konforlu bir bariyer oluşturarak, taze ve temiz bir gün geçirmeyi sağlar. Ter emici yapraklar içerisindeki süper emici tanecikler teri emer, kol altında terden dolayı oluşan ıslaklığı, ter lekelerini engeller. İnce yapısı sayesinde hissedilmez, vücut yapısına uygun anatomik şekle sahiptir. Kol altınızda terden dolayı oluşan ıslaklık hissini, ıslak görüntüyü ve ter kokusunu engeller. Islaklık hissi olmadığından kendinizi daha rahat ve temiz hisseder aynı zamanda sosyal ortamda daha rahat hareket edersiniz.



Bir pakette 14 adet ürün bulunmaktadır. Bu ürünlerin her bir çifti özel koruyucu poşet içinde olmak üzere bir kutuda toplam 7 çift (haftalık) ürün bulunmaktadır. 2’li poşetleri sayesinde taşımada kolaylık sağlar.

Fiyatı :4.5 YTL

8 yorum:

  1. Bende dün gördüm işe yarar mı acep ablaların güzeli

    YanıtlaSil
  2. Valla yarar mı,yaramaz mı deneyip göreceğiz aşkitom;zira yaz geliyor ve buralar da şiddetle ihtiyaç var.
    Öpüldün:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Yaban mersinini sormuşsun. Kurusu kurabiyelere ve keklere çok yakışıyor, tazesini ben de tatmadım. Özellikle kurabiyede çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  4. gercekten iyi ürün alip denicem türkiye ye gelince ;D

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin Armaina,sefalar getirdin çok teşekkür ederim cevabın için gerçekten merak ettim,en yakın zamanda deniycem kurabişlerde yaban mersini;)
    Style M,
    Sen de hoşgeldin canım ben de ilk çarşıya gidişte alıcam mutlaka,deneyelim bakalım neymiş?
    Öpüldünüz kızlar;))

    YanıtlaSil
  6. nerede gördünüz nerede satılıyor ki bu:(??

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşım,
    Ben mahallemdeki eczanede buldum,sen de eczane ve kozmetik marketlere bir bak istersen
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. bn denedm gercktn ıse yarıyo ama suan satın alabılck hc bıyer bulamyrm.s. eczanelerde olur mu

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com