22 Mayıs 2010 Cumartesi

KEFENİN CEBİ




Zenginin biri olümüne yakın, biri doktor, biri papaz, diğeri avukat üç yakın arkadaşını çağırmış yanına. Bir ricada bulunmuş:

- "300 bin dolarlık tasarrufum var, demiş, bunu yanımda öteki dünyaya götürmek istiyorum. Ama

kimseye de güvenemiyorum. Size simdi 100'er bin dolar vereceğim. Bu paraları ne olur ben gömülürken kefenimin iç cebine koyuverin..."

Adam ölmüş. Üç arkadaş verdikleri sözü yerine getirmişler. Bir süre sonra doktor vicdan azabına yakalanmış. Diğer iki arkadaşını çağırarak onlara itirafta bulunmuş:

Doktor:


-"Hastanenin çok acil ihtiyaci vardı, demiş, onun için 100 bin doların 20 bin dolarını hastaneye sarfettim, kefene 80 bin koydum."

Papaz:

- "Maalesef ben de aynı günahı işledim, demiş, paranın yarısını kilisenin inşaatına ayırdım, kefenin cebine 50 bin dolar koydum."

Avukat:

-"Ben sözümü aynen yerine getirdim, demiş, kefenin cebine 100 bin dolarlık çek koydum

7 yorum:

  1. Galiba en güzelini avukat yapmış.Oldu mu ilmi siyaset böyle olmalı.Güldürdün beni sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. hahaha:)nedir çektiğimiz canım sizden:)bir avukat adayı olarak yüklenmeyin cancağızlarım bize bu kadar:)))
    kıvrak zeka işte, sufinin de dediği gibi ilmi siyaset:)

    YanıtlaSil
  3. Cok hostu gülümsetti beni,paylasim için tesekkürler...sevgiler canim

    YanıtlaSil
  4. such a cute blog!
    I opened a new fashion blog too, I hope you'll be one of my followers!

    KissKiss

    www.bettytomris.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Beğendiğinize sevindim arkadaşlar,hep berabar gülmeye,güldürmeye devam:):):):):)))))
    Beni izlemeye devam edin...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com