8 Mayıs 2010 Cumartesi

LOC NEDİR ? NERELERDE KULLANILIR ?



-Loc:Evin tüm temizligimde hijyenik olarak en agır kirden en hafif ve hassas yerlerde bile güvenle kullanılır.



-Loc:Çamaşır suyu içermez ama çamaşır suyundan çok daha güçlüdür.Çamaiır suyu soldurup yıpratırken loc zarar vermeden temizler.



-Güçlü deterjanlar temizlik ürünlerü elleri yıpratıp çatlatırken,Loc elleri yumuşatır ve krem sürmüş gibi güzelleştirir.Çünkü loc deriye özel bir üründür.



-Ellerde bulunan egzema (mantar hastalıgı) ve benzeri deri hastalıgında loc'un iyileştirdigi deneyler sonucu ortaya çıkmıştır..



-Evdeki kötü kokuları ve mikropları yok eder.Evde mikropsuz bir hava solunmasını saglar.Temiz bir ortam yaratır.



-Loc tamamen bitkiseldir.Agaç ve bitki özinden yapıldıgı için kullanılan ortamda ormansı veya agaç kokusu gibi koku hissettirir.



LOC NASIL KULLANILIR?



-Loc'tan 4 litre suya kendi kapagıyla sadece 1 buçuk kapak ilave edilerek karıştırılır.Bır bezle temizlenecek bölgeler loc'lu suyla silinir ve sadece kurulanır.



-En agır lekelerin bile kolayca çıktıgını ve silinen yerin cilalanmış gibi parladıgı görülür.



-Evin tüm temizligi bitince aynı suyla halılar silinip ve aynı suyu yer silme kovasına boşaltıp yerler güvenle silinir.Çünkü loc mikropları (bakterileri) tamamen yok etme gücüne sahiptir.O yüzden su bu şekilde gönül rahatlıgı ile kullanılabilinir.



-Loc'tan camsil kutusunu agzına kadar suyla doldurup icine loc'un kapagıyla yarım kapak loc koyup salladıgında güçlü bir camsil olarak ortaya çıkar.



KULLANILACAGI YERLER:

Mutfak dolapları ve tüm mutfak bölgesinde,salondaki mobilyalarda koltuk kanepe,halılarda,duvar silmede,yerleri silmede kısaca akla gelen bütün ev temizliginde kullanılır.



Loc pahalıdır.Ama gücü ve yaptıgı işler kıyasladıgı zaman çok ekonomıktır.Diger temizlik ürünleri bol miktarda kullanıp tüketilirken loc'un 1 buçuk kapagıyla bütün ev temizlenir.

11 yorum:

  1. Merhaba, fiyatını merak ettim doğrusu. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Selam ,
    Loc 1 litre fiyatı 16.500 konsantre bir ürün olup evde genel temizlikte en az 4-5 ay kullanımı garanti.Ben şahsen 6 aydırr birtiremedim:))
    Benden de kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bişi

    YanıtlaSil
  4. merhaba ilk kez duydum bu ürünü denemek isterim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. 2yıldır kullanıyorum muhteşem bir ürün.fiyatı da özelliğini düşünürsek çoook iyi

    YanıtlaSil
  6. mükkemmel bir ürün,herkeze tavsiye ediyorum,evim artık daha geç kirleniyor:)

    YanıtlaSil
  7. merhaba bende bugun kullandım bu urunu ılk defa duvar temızlıgınde ama anlatıldıgı gıbı olmadıgını gordum duvardakı lekeler cıkmadı aksıne dahada kotu oldu neden oldugunu cozemedım ama olmadı yanı begenmedım

    YanıtlaSil
  8. merhaba bende bugun ılk defa kullanmaya basladım bu urunu duvar sılmede ama hıcte ıyı bır sonuc goremedım yanı duvardakı lekeler cıkmadı dahada kotu oldu neden oyle oldu anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanım miktarı çok önemli nasıl yaptınız sıcak su ile önce çözeltin fıffıs yardımı ile duvara sıkın ve bekletin sonra silin

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com