5 Mayıs 2010 Çarşamba

ÖZGECİK HASTA

Arada bahsederim ; biz üç kız kardeşiz.
En büyükleri benim ve Allah'a çok şükür ki kardeşlerimle aramız her zamn çok iyi olmuştur.
Kavga etmez miyiz?
En kralından .
Ama hiçbir zaman birbirimize KÜS falan kalamayız.
Onlar bilirler ki ablaları ne söylediyse onların iyilikleri için söylemiştir.
Her zaman birbirimizi kollar gözetiriz.
Küçük küçüklüğünü , büyük büyüklüğünü bilir bizde.
Onların canı yansa en çok benim içim yanar burda.
Dün küçük kızkardeşim Özge amaliyat oldu ;duymuşsunuzdur ; çikolata kistiymiş.Şimdi çok şükür ki iyi ama benim kalbim elbetteki orada atıyor.İremimin okulu dolayısıyla biz gidemesek de yanına,Öznurum(ortancamız)ve canım annem oradalar.Minik  kardeşimin yanı başındalar.Allah acil şifalar versin ona.Bir an evvel iyileşsin,ayağa kalksın inşallah.
Öpüyorum seni Özgecik.
Ablası bilirim hiç kıyamazsın sen ona ama yine de benim yerime de daha da iyi bak küçük kardeşimize....


                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com