30 Haziran 2010 Çarşamba

EN GÜZEL ÇAY

DOĞADAN GELENEKSEL KARADENİZ
Herkesin damak tadı farklıdır ama ben ÇAY ın taze demlenmişini severim.
En fazla 15 - 20 dakika demlenmelidir benim çayım.
Öyle saatlarce ateşte tıkırdamış çayı çekmez benim canım.
Ama şööyle güzel Bergamut aromalı taze demlenmiş çaya asla hayır demem.
Özel kendi harmanlarım vardır benim,eşin dostun da çok beğendiği , tarif istediği.
Bir sürü paketi alır karıştırır, kendi damak tadıma uygun hale getirirm.
Hemencecik renk veren demlendiği anda simsiyah olan çayı da sevmem çünkü.
Pek çok konuda olduğu gibi bu konuda da enteresanımdır.
Hem çayı çok sevip hem de içerken bir sürü tantana yapmam bundan.
Birlikte çay içtiğim Dostlarım sağolsun nazımı çekerler.
Çünkü Özgür çayı çok sever ama ; taze demlenmiş olmalı,cam fincanda olmalı,azıcık bergamut aroması da olmalı , yanında da 1 dilim kek olursa ne ala...
 Bu aralar hiçbir harman gerek bırakmayan bir çay keşfettim : DOĞADAN GELENEKSEL KARADENİZ
Tavsiye ederim mutlaka deneyin :))

2 yorum:

  1. Bende çok duran çayı içmem acı gelir dediğin gibi 15-20 dakika demi alınca ince belli bardakta itinayla içilir :D

    YanıtlaSil
  2. Bende cayi cok severim..hele icine bir iki karanfilde attimmi,o cayi koklaya koklaya icerim.:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com