22 Haziran 2010 Salı

YİNE BABALAR GÜNÜ - BEN BABAMSIZ -

Bir Babalar Günü daha geçti .
Babamsız.
Anlamsız.
Bomboş.
Yaşamayan anlamaz.
Anlamayan yorum yapamaz.
Yapmasın da.
Zamanı geldiğinde zaten çok acıtıyor.
Erkence anlamayın zaten boşa.
Paylaşmayın derdimi bu konuda.
Yaşın kaç olursa olsun
İstiyorsun sen de babanı yanında.
Belki bayramdan bayrama görüyorsun
Belki de sadece hafta sonunda.
Ama
Biliyorsun ki o orada
Annenin yanında
Kızının başı sıkışsa arkasında
Aklı karışsa yanında.
Diyorum ya
Erkence anlamayın siz bizi boşu boşuna
Zamanı gelince nasılsa koyuyor adama
Hem de koca bir yumruk kıvamında

3 yorum:

  1. Hep bu tarz yazıları gördüğümde hızlıca geçiyorum okumadan, ama sonra dayanamayıp geri dönüyorum. Güzel olmuş :(

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. eşşşeek sıpası kardeşimmm...sadece bu mu :( bu yani internet bağımlısı kişler gibi asık surat....en kıymetlimizdin....hala öylesin

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com