26 Temmuz 2010 Pazartesi

I WILL ALWAYS LOVE YOU - Whitney Houston

If I should stay,
 eğer kalabilseydim
I would only be in your way.
 sadece senin yolunda olurdum
So Ill go
 bu yüzden gideceğim
But I know
 ama biliyorum
Ill think of you every step of the way.
 yolun her basamağında seni düşüneceğim
And I will always love you
 ve seni hep seveceğim
Will always love you.
 seni hep seveceğim
You,My Darling you...(mmm..)
 sen,sevgilim sen
Bittersweet memories
 çok tatlı anılar
That is all Im taking with me.
 onlar yanımda aldığım tek şey
So, goodbye.Please dont cry.
 hoşçakal,lütfen ağlama
We both know
 ikimiz de biliyoruz
Im not what you, you need
 ben senin ihtiyacın olan şey değilim
And I will always love you,
 ve seni hep seveceğim
Will always love you
 seni hep seveceğim
I hope life treats you kind.
 inşaallah hayat sana kibar davranır
And I hope you have all you dreamed of.
 ve umarım hep hayal ettiğin gibi olursun
And Im wishing you joy and happiness.
 ve sana mutluluk ve eğlence diliyorum
But above all this - I wish you love.
 ama bütün bu şeyler üstünde sana bol aşklar diliyorum
And I will always love you.
 ve seni hep seveceğim
Will always love you.
 seni hep seveceğim
Will always love you.
 seni hep seveceğim
Will always love you.
 seni hep seveceğim
Will always love you
 seni hep seveceğim
Will always love you...babe
 seni hep seveceğim..bebeğim
Will always love you
 seni hep seveceğim
Darling
Ooh always,Ill always love you...
 her zaman,seni hep seveceğim

1 yorum:

  1. hüzünlüdür bu şarkı güzel anıları vardır ama : ) hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com