5 Temmuz 2010 Pazartesi

ÜZÜM

Üzüm:


* Böbreklerin çalışmasını uyarıp kalp atışını düzenler,

* Karaciğeri temizler,

* Siyah üzüm, kabukları ve çekirdekleriyle yenirse hücre yenileyicidir,

...* Sindirimi kolaylaştırır, kansızlığı giderir,

* Bebeklerin gelişimi için çok faydalıdır

* Ancak kalorisi yüksek olan üzümün bir günde 15-20 adetten fazla tüketilmemesi gerektiğini de unutmayın;

*Üzüm yapısı bakımından akciğerlerdeki alveollere benzer. Ve çok manidardır ki, kırmızı üzüm akciğer kanserine karşı etkili bir bitkidir. Allah yarattığı yararlı bitkileri iyi gelen organların şekilleriyle yaratmıştır.

Dikkat edin bitkilere, mesela havuç, yuvarlak olarak kesildiğinde göze benzer... Ve göze iyi gelir.

(100 gr. üzüm=65 kalori)

4 yorum:

  1. Yararlı bilgiler için teşekkürler.
    Ben daha ziyade çekirdeksik yeşil üzümü tercih ediyorum.
    Diğer üzüm çeşitlerini tüketmekte sorun yaşıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Üzümün çekirdeği de çok faydalıymış ama Caner!
    Gerçi çekirdekli veya değil,hiç tüketmemekten iyidir di mi ama:)

    YanıtlaSil
  3. Bunu bildiğimden çekirdekli kara üzüm eve geldiği vakit,alıyorum 5-10 adet.
    Fakat..Çekirdeksiz yeşil üzüm daha hoş geliyor tabii ki.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com