3 Temmuz 2010 Cumartesi

Uzun zamandır aklımdaydı 100.izleyicime ulaştığımda hem 100.izleyicime hem de izleyicilerim arasından 1 kişiye daha ufak tefek ARMAĞANLAR vermek.
İşte O gün Bu gündür...
Bunun için yapmanız gereken hiç birşey yok yanlızca beni takip ediyor olmanız (izlemeniz) yeterli...
Sevdiklerim mutlu olsun ben de mutluyum.
 Biraz geç kaldık ama olsun.
Geç olsun da güç olmasın.
Ben de yakında tatile çıkacağım en azından çıkmadan kargoyu vermiş olayım diyorum.
1. ödülün sahibi belli :::100.izleyicim
2. ödül kimin olsun diyorum?
En çok yorum yapmış olan izleyici olsa..???


2 yorum:

  1. Özgürcüğüm, sana kolaylıklar diliyorum. İnşallah güzel bir tatil geçirirsiniz.
    Çok öptüm ablacım....

    YanıtlaSil
  2. Saol ablacım,
    hoşgeldin:))
    Senin de tatil iyi geçmiştir umarım...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com