6 Ağustos 2010 Cuma

BU ÇEKİLİŞE KAÇIRMAYINNNNNNN-Türk halk mutfağı,kek,borek.corek bu tariflerle mutlaka basarırsınız

BU ÇEKİLİŞE KAÇIRMAYINNNNNNN-Türk halk mutfağı,kek,borek.corek bu tariflerle mutlaka basarırsınız
Sevgili KUTSAL SOFRA çok süper bir kampanya düzenlemiş,ben kaçırmayın derim zaten geç kalmışız,sakın atlamayın.................


Sevgili arkadaşlar,ziyaretçi sayımdan memnun olmama rağmen,

blog sahibi arkadaşlarım tarafından yeterince birbirimizi tanımadığımıza inanıyorum.

tanışmak,kaynaşmak adına böyle bir hediye furyası aklıma geldi,
  RAMAZANDA KEYFLE İÇİN
  HEDİYEMİZİN ÖZELLİĞİ
  PİYASADA BULUNMAZ,

EXPORT OLMASI,Sadece üreticiye veriliyor ve İHRAÇ ediliyor,

İLK SÜRGÜN ÇAY OLMASI,

EYNESİL (GİRESUN) ÇAYIDIR

Diğer çay eken şehirlerimize göre yağış oranı daha düşük olduğundan

HARMAN KALİTESİ daha yüksek sayılmaktadır

KOYU RENKLİ

ORTA SERTLİKTE,Her damak zevkine hitap edecek nefasettedir
KATILIM ŞARTLARI
1-İZLEYİCİM OLUN WWW.KUTSALCEYİZ.COM ADRESİME

2-yarışmayı blogunuzda duyurun,

3-resmi yayınlayın,

4-aktif link verin (pasif linkler kabul edilmeyecektir)

5-yorumla katıldığınızı bildirin (zaten izleyicim olanlar

(2,3,4,5 no daki şartlarla çekilişe katılabilirler
maksat muhabbet,çam sakızı çoban armağanıdır

ÇEKİLİŞ 08-08 TARİHİNDE OLACAKTIR 07 AĞUSTOSa KADAR HERKESİ BEKLERİM

sevgiler KUTSALCEYİZ

1 yorum:

  1. yeni okudum yazıyı canım yaaa,belki katılırdım.neyse sağlık olsun.öptüm.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com