29 Ağustos 2010 Pazar

Cennet mi Cehennem mi??

Tanrı demiş ki: Bill senin durumun hakikaten karmaşık. Senicennete mi cehennemem...i yollamalı bilemiyorum. Her eve bilgisayargirmesine yardımcı olarak insanığa katkıda bulundun ama bir yandan

da Windows gibi bir rezaleti de yarattın.

Ben de senin özel durumuna göre bir şey yapacağım, cenneti decehennemi de ziyaret et,

hangisine gideceğine karar ver.
 Tamam demiş Bill Gates,Öncecehenneme bir bakayım.ve inmiş cehenneme.

 Bir de bakmış berrak sulu bir kumsalda bir sürü

güzel kız top oynuyor eğleniyor, güneş parlıyor hava süper.

Allaah demiş Bill Gates, Cehennem böyleyse Cenneti hakkaten

görmek isterim. Ve cennete çıkmış. Bir bakmış, bulutların üzerinde

bir yer, etrafta melekler uçuşuyor, insanlar lir çalıyor, güzelce

bir yer ama Cehennem kadar değil.


Tamam demiş tanrıya Bill Gates, Ben cehenneme gitmeye karar

verdim.

İki hafta sonra tanrı cehennemi ziyaret edip Bill Gatesin nasıl

olduğuna bakmaya karar vermiş.

Gitmiş

Bill in yanına, Bill bir duvara zincirlenmiş, alevler

içinde karanlık bir mağarada

ve zebaniler işkence ediyor. - Nasılsın Bill? >>>- Korkunç! Burası iki

hafta önce geldiğim cehennem değil! Kızların

oynaştığı o güneşli kumsala ne oldu?

- Tanrı cevap vermiş:

- O ekran koruyucusuydu...

2 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com