18 Ağustos 2010 Çarşamba

LİPTON DEMLİK POŞETİ-şimdi CAM ÇAYDANLIK HEDİYELİ

Efsaneye göre Çin İmparatoru Shen Nong, bahçesinde yaban bir çay ağacının altında otururken kaynayan içme suyuna ağaçtan bir kaç çay yaprağı düşüverir. Yaydığı koku imparatoru etkiler. Kokusunu beğenen imparator, tadını da denemek ister Bu şekilde Çin de doğan çay, anavatandan yola çıkar Japonya’da merasimle sunulması ile anlam kazanır , buradan dünyaya, çeşitli hikayelerle dağılır..


Bizde de günün her saatinde, her mekanda, kahve gibi kırk yıl hatırı olmasa da, zevkle içilme özelikleri vardır.
 Lipton 100lük demlik poşetleri şimdi CAM DEMLİK HEDİYELİ.....
                                                                    * Kaçırmayın*

4 yorum:

  1. o çaydanlık ne güzelmiş yaaa:)))alsammı acaba.

    YanıtlaSil
  2. Ben alıcam valla ,porselen demliğimi yeni kırdım,biraz da camda takılalım ;))

    YanıtlaSil
  3. Cam gerçekten çok şıkmış bende bir bakıyım markete.Paylaşımın için saol tatlım

    YanıtlaSil
  4. hülya özdemir17 Eylül 2011 11:12

    Lipton'un cam çaydanlık hediyesini ben de aldım. Hemen kullandım. Yaklaşık bir ay sonra kızım çaydanlık kapağının ortadaki vidasının iç kısımdan tamamen paslanmış olduğunu gördü. Kimbilir ne kadar zaman içtiğimiz çaya PAS karıştı.

    Hemen telefon etmek istedim. Lipton çay paketlerinin üzerinde adres ve iletişim bilgisi ve telefon olmadığını hayret ederek gördüm. Çünkü en küçük gıda paketlerinde dahi telefon vardır diye biliyorum. Olmayana hiç rastlamamıştım. Telefon bulmak için bu aramayı yaparken yorum yazma fırsatı çıktı.
    LİPTON'a sesleniyorum, küçük bir paslı vida çaydanlığınızı sağlığa zararlı hale getirdi. Alüminyum gibi paslanmaz bir vida taktırmalısınız.

    Hala içim bulanıyor ve ne kadar pas içtiğimizi bilemiyorum.

    Not: Bakalım ÖVGÜ olmayan bir maili yayınlayacak mısınız? Özür dileyerek cevabınızı yayınlayacak mısınız? Yoksa bu yorum kısmı açmanın hiç bir anlamı yok.
    Hülya Özdemir

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com