13 Ağustos 2010 Cuma

NİHAT HATİPOĞLU nun UMRE kampanyası

STAR tv ve Nihat Hatipoğlu çok güzel bir hediye çekilişi yapmış .

Tüm Dostları haberdar etmek istedim.

Tv de izlememiş,mail adresini alamamış olanlar olabilir .
Ben de belki izleyicilerimden birisine vesile olmuş olurum...
Biz ailecek başvurduk  hayırlısı....
İnşallah en azından anneme çıkar (amin)

 0 212 429 58 47

nihathatipoglu@startv.com.tr

Adresine isim - soyisim ve telefonunuzu yazıp mail atmanız yeterli...
Hadi bakalım hayırlısı :)

42 yorum:

  1. Sait Bey ,
    nihathatipoglu@startv.com.tr
    adresine mail atmanız gerekiyor,iyi şanslar

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar ben sayfaya girdimde email gönder seçeneği yok nasıl oluyo yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  3. Sayın Adsız
    star tv nin sayfasında e-mail gönder seçeneği yok ama benim yazdığım adresin üzerine tıklayıp direk olarak word den mail yazıp gnder seçeneğine tıklayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Buna benzer pek çok mail aldım,
    Bilgisayara yabancı olanlar için mail göndermek zor olabiliyor.Zorluk çekenler ad-soyad ve telefon numaralarını bırakırlarsa ben Allah rızası için sizin adınıza mail atabilirim ...

    YanıtlaSil
  5. selamlar mailde herkesin ismini yazmalımıyım yoksa tek tek mi yollamalıyım mailli

    YanıtlaSil
  6. allah bu kampanyayı yapanlardan razı olur inş herkese nasip olur

    YanıtlaSil
  7. Emine Çimen,Birsen Menteş,Huriser Çakır,Nebahat Toku,Yusuf-Zehra Ünal ve Dursun Erkaya;

    Mailleriniz gönderildi,bol şans...

    YanıtlaSil
  8. RABBİM HAYIRLISIYLA BİZLEREDE NASİP ETSİN İNŞALLAH..

    YanıtlaSil
  9. allah razı olsun bu kampanyayı düzenleyenlere ve emegi geçenlere gerçekten gönülden isteyenlere ve gidemiyenlere nasib olur inşallah bizlerede nasib etsin allah amin rabia demirkol

    YanıtlaSil
  10. özgür ablacım bunlar ne zamn açıklanacak bidemail gönderirken konu die bişey var ya onu ne yapacağız ben boş bıraktım şimdiden çok tesşekkür ederim

    YanıtlaSil
  11. ALLAHIM HEPİNİZİN GÖNLÜNE GÖRE VERSİN

    YanıtlaSil
  12. özgür abla lütfen baba yardımcı olun ben mail göderemedim

    YanıtlaSil
  13. ben msn me ekledim nihathatipoglu@startv.com.tr bu adresi ordan e posta yolladım gönderilmişmidir yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  14. merhaba .bişi sormak istiyorum.ben bir hotmailden annem babam vekendim için mesaj atdım.her kişi için ayrı mesaj mı gerekiyor???

    YanıtlaSil
  15. Barış Tezcan ve diğer adsız arkadaşlar,
    hotmailden ekleyip göndermeniz de olur başka bir şekilde e- posta atmanız da...
    Benim Nihat Hatipoğlu veya Star Tv ile bir bağlantım yok,sadece herkesin haberdar olabilmesi için kendi sitemde bir duyuru yaptım.
    Fakat mail göndermeyi bilmeyenler ve zorluk yaşayanlara yardımcı olmak amacıyla isim ve telefon numaranızı verdiğiniz takdirde sizin adınıza e-postalarınızı gönderiyorum.
    Tel.nonuzu tabiyki hiçbir şekilde açıklamıyorum,ben bu işi yanlızca bu mubarek günde insanlara yardımcı olmak için yapıyorum.
    Lütfen ad soy ad ve tel.nosu olmadan size yardımcı olmamaı istemeyin,çünkü o zaman yapacak birşey olmuyor.

    YanıtlaSil
  16. Ayrıca her isim adına ayrı ayrı mail atmanız daha hayırlı olur sizin için.
    Çünkü bu bir KURA sonuçta.

    YanıtlaSil
  17. Emine Tato,Mizbahtin Karaalp,İlhan Türkoğlu,Gülveren Ay,Kadriye Güneş,Baise Turan,Fatma Önder,Hüseyin Uğurlu,Sultan-Ali Kaya,Ayşe Aydın,Ata Balık,Durmuş Avşar,Asiye Avşar ve İbrahim Mercan mailleriniz gönderildi,bol şans...

    YanıtlaSil
  18. Kadriye Keskin,Derya Erkeç,Fatma Ocak,Umut Kuzu ve Murat Yeleç: Telefon numaranızı belirtmemişsiniz.
    Fatma Koç ve Adife Yiğit: İlinizin kod numarasını belirtmemişsiniz.

    YanıtlaSil
  19. Özgürcüğüm, sizinde ramazanınız mübarek olsun.
    Allah her şeyi gönlünüze göre versin.

    Çok öptüm bitanem...

    YanıtlaSil
  20. ben çok seviyorum bu hocamızı yaaa çok güzel anlatıyor dini,hadisleri,dini hikayeleri.

    YanıtlaSil
  21. BEN MSN ADRESİMDEN İLETİ GÖNDERDİM UMARIM BNDE KAYDOLMUŞUMDUR

    YanıtlaSil
  22. Hayırlı ramazanlar dilerim. İnşallah size de çıkar.

    YanıtlaSil
  23. Ayşegül SARIKAFA,Zeynep KARABULUT,Bahattin KARABULUT,Ayşe KARABULUT,Kiraz ÇELİK,Mukadder ŞENER,Feridun ŞENER,Özge GÜÇLÜ,İbrahim GÜÇLÜ:
    Mailleriniz gönderildi,bol şans...

    YanıtlaSil
  24. İsimsiz kahramanlar,lütfen
    Adınızı,soyadınızı,telefon numaralarınızı ve bulunduğunuz il kodunu tam yazmadan ''Lütfen bana yardım edin...'' diye mesaj atmayınız.
    Çünkü benim size yardımım ancak ve ancak bu bilgileri verdiğiniz takdirde karşı tarafa mail atmaktan ibarettir.

    YanıtlaSil
  25. Divali Gökçe,Aziz Toprak,Şükrü Çiçek,Emine Çiçek,Kadriye Sunar,Gülseren Yüce,Elmas Kahraman ....
    Başvurularınız yapıldı.Bol şans :)

    YanıtlaSil
  26. siz bilgilerinizi yazın ben sizin için mail atarım diyosunuz da nereye biligilerimizi yazalım

    YanıtlaSil
  27. Bilgilerinizi bana bu soruları sorduğunuz yere yazıyorsunuz;
    Yani yorumları yazdığınız yere...
    Ben onları zaten denetlemeden yayınlamıyorum.

    YanıtlaSil
  28. Yiğit Baran Gerikalan,Numan Milcan başvurunuz yapıldı bol şans...

    YanıtlaSil
  29. özgür hanım bende rica etsem vereceğim isimler için meil gönderseniz Asya UYSAL, Sürmi UYSAL, Feremez,Fahri,Müselma,Saadet,Hatice UYSAL ALLAH ŞİMDİDEN SİZDEN RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  30. Sayın Asya Uysal,,,,ve diğerleri telefon numaranız olmadan kaydınız olmuyor :(

    YanıtlaSil
  31. ALLAH (c.c.) razı olsun sizlerden İNŞALLAH ben de bu çekilişi kazanan mümin dostlarımızın arasında yer alırım. İNŞALLAH bana çıkarsa annemi veya babamı yollamayı çok isterim ben 15 yaşındayım ama onlar 45 ve 50 yaşındalar Ya Rab! İnşallah banada çıkar. (AMİN)

    YanıtlaSil
  32. Harun Engizek,Mislina Çokuçkun,Merve Engizek,Hatice Çokuçkun,Gülizar Kayabaşı,Sakine Atik,Hafize Gür başvurularınız yapıldı...
    Bol şans :)

    YanıtlaSil
  33. özgül diyorki hocam hocam hocam allahımdan istediyim hac veya umra idi madi durumum müsait olmaaaaadığı için imkansız görüyordum ama sizin umreçekilişiniz bana umut verdi inşallah çekilişte bende çıkarım allah hepinizden razı olsun allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  34. bu isimlerin kayıt edildiğini nerden anlıyoruz yda nasıl ögrenebiliriz

    YanıtlaSil
  35. hocam bende umreye gidmek istedim ama nasılgönderildigini bilemedim ama şimdidiyorum neolur bende talibim ben leyla gemici nevşehirde oturuyorum sizin enbüyük hayranınızım ALLAHA Emanet olun

    YanıtlaSil
  36. bu kampanya hala geçerli mi ?

    YanıtlaSil
  37. Malesef kampanya sona erdi .
    Bizim aileden kimseye çıkseye çıkmadı :(
    İnşallah başvurusuna yardım ettiğim izleyicilerime çıkmıştır...

    YanıtlaSil
  38. HAYIRLI AKŞAMLAR KAMPANYAYA BAŞVURDUK AMA SONUÇLAR BELLİ OLDUMU ACABA BİLGİ VERİRMİSİNİZ LLÜTFEN..

    YanıtlaSil
  39. Benim kampanya ile bir alakam yok biliyorsunuz,yanlızca insanlara haber verip,mail atmalarına yardımcı oldum,sonuçlar belli oldu çoktan da herhangibir yerde yayınlanmadı,sanırım kazananlara telefonla bildirdiler ...

    YanıtlaSil
  40. bedava umre çekilişi için aliye bekar uzunhacı köyü çerkezköy

    YanıtlaSil
  41. umre çekilişi nezaman yapılacak bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  42. Malesef kampanya çoktan bitti.
    Çekiliş de çoktan yapıldı fakat sonuçları için hiç bir bilgiye ulaşamadım ben de .
    Sanıyorum,yanlızca kazananlara telefon yoluyla ulaştılar :((

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com