17 Ekim 2010 Pazar

10 ALTIN KURAL






01- Ucuz araba kullan ama, alabileceğin en güzel evi al.
02- Adam gibi üç fıkra öğren.
03- Sevinçlerini sakın erteleme.
04- Eşini çok iyi seç. Çünkü bu seçim mutluluğunun veya bedbahtlığının %90'ını oluşturur.
05- Her gün 30 Dakika yürüyüş yap.
06- Her yemekten önce şükret.
07- Bir arkadaşına sırrını açıklamadan önce iki kere düşün.
08- Maaş çekini imzalayan kişileri asla eleştirme.
09- Kaybedecek şeyleri olmayan insanlardan kork.
10- Gözünün önünde hep güzel şeyler bulundu

5 yorum:

  1. Güzel öğütler ama 8.kuralı anlamadım..))Sevgiler.Aida

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Aida,
    Hoşgeldin öncelikle,kim hoşlanır eleştirilmekten??
    Kişi bir de patronun olursa???
    Çok yakın örneğini 3 ay önce eşim yaşadı,şu an sürgünde :(

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Özgür,açıklaman için teşekkür ederim.Konu anlaşılmıştır.İnsallah size daha güzel kapılar açılır..Sevgiler.Aida

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim şekerim,
    Ben de teşekkür ederim, aynen öyle dua ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    iadeyi ziyarete geldim. Güzel tavsiyelerinden faydalandım gidiyorum :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com