1 Ekim 2010 Cuma

ÇILDIRIN CHILDREN

Canlarım,
Kızkardeşlerim,dostlarım,sözüme değer verenler,kızım,Atam ve çok sevgili TAKİPÇİLERİM- izleyicilerim...
Siz siz olun yaşama sevincinizi hiç kaybetmeyin,
İçinizdeki çocuğu öldürmeyin,
Hiç büyümeyin,
Her daim aynaya bakın ,
İçinizden gelen her şeyi yapın,
Arada bir çıldırın anasını satiim,
Nolcak ki ???

''' Üstümde kotum,saçımda topuzum,dudağımda kırmızı rujum ve dilimde şarkım hiç eksik olmaz'''

Adım Özgür
Göbek adım Vahide
Soyadım DİNÇ
Her daim ÖZGÜRüm VAHİDEyim ve DİNÇim

Allahıma şükür!!!
Herkese tavsiye olunur ÇILDIRIN CHILDREN !!!

3 yorum:

  1. çıldırasım geldi bak şimdi...
    Öyle pozitif bir enerji yolladınız ki..
    Kot,topuz,şarkı ve ruj...!!!tamam.
    Çıldırmaksa..sanırım ona biraz çalışmak lazım:)))

    YanıtlaSil
  2. ben de ,biz de bu yüzden seviyoruz seni ablalrın en güzeli...çıldırmaya devaaamm :)))

    YanıtlaSil
  3. Sihirli Günce ,
    Hoşgeldin,çıldırmak herkese göre değişir anacım,
    en sakin insanın çileden çıkıp basa bas bağırması da olabilir,sabaha kadar diskoda dans etmek de ,2 arkadaş bangır bangır müzik açıp karşılklı göbek atmak da...
    Pozitif olup arada hayatla dalga geçelim di mi ama???
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com