10 Ekim 2010 Pazar

GÜZEL GÖZLÜM



 Son yazdığım fıkra gibi bu hikayeyi de çoğunuz duymuştur eminim ama yine de anlatmak istiyorum .Tekrar hatırlamak iyi olur diye düşündüm...
Sevgilerimle...
 MUTLU pazarlar herkese :))


Bir gün, bir çiftçinin eşeği kuyuya düşer.


Adam ne yapacağını düşünürken, ha...yv...an saatlerce anırır.En sonunda çiftçi, hayvanın yaşlı olduğunu ve kuyunun da zatenkapanması gerektiğini düşünür ve eşeği çıkartmaya değmeyeceğine kararverir. Bütün komşularını yardıma çağırır. Her biri birer kürek alarak kuyuya toprak atmaya başlarlar. Eşek neolduğunu fark edince, önce daha beter bağırmaya başlar. Sonra, herkesin şaşkınlığına, sesini keser.Birkaç

kürek toprak daha attıktan sonra, çiftçi kuyuya bakar. Gözlerine

inanamaz. Eşek, sırtına düşen her kürek toprakla müthiş bir şey

yapmakta, toprağı aşağıya silkeleyerek yukarı çıkmasına basamak

hazırlamaktadır.Bir süre sonra, komşular toprak atmaya devam

edince, herkesin şaşkınlığı altında eşek, kuyunun kenarından dışarı bir

adım atıp, koşarak uzaklaşır!

Hayat üzerinize hep toprak atacaktır; her türlü pislik ile.Kuyudan çıkmanın sırrı, bu pisliği silkeleyip bir adım yükselmektir.

Sıkıntılarımızın her biri bir adımdır. En derin kuyulardan bile yılmayarak, usanmayarak çıkabiliriz.Silkelenin ve biraz daha yukarı çıkın.

Mutluluğun 5 basit kuralını unutmayınız:


1. Kalbinizi nefretten arındırın - Affedin.

2. Düşüncelerinizi endişelerinizden arındırın - Çoğu zaten hiç gerçekleşmez.

3. Basit yaşayın ve elinizdekilerin kıymetini bilin.

4. Daha çok verin.

5. Daha az bekleyin.

5 yorum:

  1. süper :) eşşek kadar olamıyoruz bazen : )

    YanıtlaSil
  2. gerçekten de insanların bulunduğu yerden yükseğe çıkması için silkelenmesi gerekiyor çok doğru
    paylaştığın için teşekkürler..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş. Herkesin bunu algılaması lazım. Paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. EŞEKLERDEN BİLE ÖĞRENECEK ÇOK ŞEYİMİZ VAR DOĞRUSU.Silkelenmemiz gerek aldım nasihatimi gidiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com