2 Ekim 2010 Cumartesi

KAYNANA OLMAK SANATTIR

Genç bir çocuk heyecanla annesine gelir ve aşık olduğunu, evlenmek istedigini ve tanıştırmak istedigini söyler.


Ama sadece eglence olsun diye eve 3 kız getirecegini ve annesinin evleneceği kızı tahmin etmesini ister.

Ertesi gün 3 güzel kızla eve gelir.

Otururlar, bir süre sohbet ederler. Bir süre sonra çocuk heyecanla annesine sorar:

- Tahmin ettin mi' diye.

Anne duraksamadan cevap verir:

- Ortadaki kızılsaçlı.'

Oğlan hayretle annesine sorar: '- İnanılmaz, nasıl bildin?..'

Anne cevap verir:

- Bir tek ondan hoşlanmadım...'

7 yorum:

  1. he he he ;)
    cok komikti ;D

    YanıtlaSil
  2. kocaman bir gülümse geldi oturdu yüzüme : )

    YanıtlaSil
  3. haydaa..ben de mi böyle olucam acep :))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili bir terazi kızı,Style M,Mine,İki Dirhem bir Çekirdek ;
    Beğenmenize sevindim.Ben de çok güldüm.
    Her zaman, hep birlikte,bol bol gülelim inşallah :D

    YanıtlaSil
  5. Ya annecim süpermiş, zaten bilgisayarda da bu resmi gördüğümde çok şaşırdım koskoca bir ''KAYNANA SEMRA'' yazısı vardı :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com