7 Ekim 2010 Perşembe

KISACA SÜPHANEKE

Din dersinde:Öğretmen yeni başladığı sınıfında öğrenciyi kaldırmış.


-Adın ne senin evladım?
- Kevser öğretmenim
- Ne güzel isim, Oku bakalım kevser suresini..
Öğrenci sureyi ezbere okumuş
- Aferin evladım, ağzına sağlık..

- Senin adın ne evladım?
- Fatih öğretmenim..
- Çok güzel isim, Oku bakalım fatiha suresini demiş,
Öğrenci ezbere okumuş.
- Aferin evladım, ağzına sağlık..

Öğretmen birde bakmış, bir çocuk masanın altına saklanmaya çalışıyor.
- Evladım kalk bakayım, adın ne senin?.. demiş..-
 Yasin öğretmenim, ama arkadaşlar bana kısaca Sübhaneke derler

12 yorum:

  1. Bayılıyorum bu fıkraya canım her okuduğumda gülüyorum :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. ozgur ablam, gece gece güldürdün beni sağol bu arada ah aynen be ablam ne yazık ki trafik faktörü de var. 3 saat önce çıksam bile ucu ucuna yetişiyorum. Ah ah geçmez nasıl geçsin :( Nur içinde uyusun amcam, allah sabır versin ablacım.

    YanıtlaSil
  3. Saol Edacım,Nurlar içinde yatsın canım babam...

    YanıtlaSil
  4. Öznur ve Karabidikim,
    Benim de çok sevdiğim fıkralardan biridir bu :)
    Her seferinde de gülerim:D
    Gülelim güldürelim...

    YanıtlaSil
  5. I like your blog, is beautiful!
    Congratulacions from Brazil,
    jud-artes

    YanıtlaSil
  6. çok güzelmiş...paylaşım için sağol...

    YanıtlaSil
  7. ilahi hiç güleceğim yoktu : )

    YanıtlaSil
  8. özgür çok iyi ya çok güldüm sen çok yaşa
    öperim

    YanıtlaSil
  9. Hehe biliyodum bunuuuu :D ama hatırlattın gülümsettin tekrar yaa süper bi fıkra buu ((:

    YanıtlaSil
  10. bayıldım bu fıkraya özgür:)))

    YanıtlaSil
  11. biliyordum bu fıkrayı ama okudukça hep gülümsetir beni canım paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com