20 Ekim 2010 Çarşamba

TÜRK ÖLÇÜ BİRİMLERİ

Komik bir mail geldi arkadaşımın birinden  çok güldüm ...
Fakat bazıları çok kullanılır olmasına rağmen RTÜK ün gazabına uğramamak için silmek zorunda kaldım :))
Diğer kaba sözler için şimdiden özür...

1. 'abi geçen bi balik yakaladik nah kolum gibi'

2. 'muhsin abi geiçen bi woofer almisim öküz gibi ses çikariyo. Mukemmel abi'

3. 'kaç karis?'

4. yol tarifinde bir ölçü birimi olarak yüz metre. 1 yuz metre = 300 metre

5. kedi kadar fare

6. basarili bir Türk asçi, Fransa'da bir luks otele transfer edilir. diger asçilara bazi tarifler ögretmesi gerekmektedir. geçerler ocagin basina, bizimki baslar: - bir tutam maydonoz, bir tutam karabiber, yetecek kadar su...

fransiz dayanamaz sorar: - bunlarin bir ölçüsü yok mu? -bizimki terslenir: - ben ne diyorum? bir tutam olacak demedim mi?

7.
8.

9. bir demet maydanoz.

10. iki tutam karabiber.

11. bir dis sarimsak.

12. bir avuç findik.

13. bir tepeleme çay kasigi tuz.

14. bir silme çay kasigi tuz.

15.
16. bir adim yol.

17. bir dünya is.

18. bir araba laf. vs.

19. asure kazani

20. kafam kadar

21. burdan sana kadar, bilemedin kapiya kadar .

22.

23. üç kalem mal.

24. iki satir yazi.

25. bir tek raki.

26. iki duble raki.

27. bes posta ... vs.

28. alabildigince un.

29. kasiktan dize kadar....

30. Türk'ün kendisi ölçü birimidir: Türk kadar kuvvetli, bir Türk dünyaya bedel

31. kavgaya giderken 'bir kamyon adam' toplanir, sayi belirtmek icin uygun bir sifattir.

32. çok uzakta: taaaaa

33. çok uzakta: Allah'in unuttugu yerde

34.

35. iki biyik bükümü saga

36. üç evlek ileri

37. bir zaman ölçüsü olarak sigara:

- hadi ne zaman gidiyoruz?

- sigaram bitince gideriz.

38. bir cimcik un,

39. bir fiske tuz,

40. göz alabildigine genis...

7 yorum:

  1. süper bir farkındalık ama yaaa çok hoşuma gitti yazın ve inanırmısın bir çok inasan ben de dahil bunları günlük hayatta sarfediyoruz
    sevgiyle kal:)))

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi :) Gerçekten de ne çok kullanırız o lafları. Alışkanlık olmuş artık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. 3 evelek ileri :D Çok hoşmuş

    YanıtlaSil
  4. Ah!ne güldüm.Aklıma kendi kullandıklarım geldi de,kızardı yanaklarım.
    -sigaram bitsin gideriz:)
    Daha bugün kullandım yaa...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. ayyy..süpermiş yaa..tam da doğru hepsi..:)

    YanıtlaSil
  6. Beğendiğinize sevindim kızzlarr...
    Ben de çok güldüm :DD
    Hep gülelim birlikte:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com