5 Kasım 2010 Cuma

AİLECEK BLOGGER OLDUK

Sevgili ZEYNEP  bendenizi onurlandırdı.Çok teşekkür ederim.
Ama ben ödülün kurallarını yerine getirmekte geç kaldım,kusuruma bakmayınız lütfen Zeynep'ciğim.
Öncelikle,
Ödülün kuralı gereği:


Ödülü kabul edin,ödül verenle blogunuzda bağlantı kurun.

Ödülünüzü ,15 blogçu arkadaşınızla paylaşın, genel bırakmayın.

Seçtiğiniz 15 blogçu arkadaşınızla iletişim kurun, seçilmiş olduklarını bildirin.
Diyor arkadaşım.Ben de kuralları yerine getiriyorum.
Bize geçilince güzel ama başkaları yapınca hepimizin çok GICIK olduğu birşey var.
TORPİL.
Ben de 1 defaCık yapsam kızar mısınız ???
 
CANIM KIZIM İREM 'İME
SEVGİLİ KARDEŞİME
ESKİ ÖĞRENCİM SAMET'e
STYLE M
SEYHAN'dan hayata dair güzellikler
KARABİDİKİM
SANİYE SULTAN
DELİ ANNE
CAFE PEPELA
BİR DİLİM DÜŞ
BAYRAM KOMBESİ
KELEBEKLİ SANİYELER
BİR TERAZİNİN GÜNLÜĞÜ
ZENNUBE
BANUCA BİRŞEYLER
 Kabul buyurursanız efenim ...
 
 
 
 
 
 

9 yorum:

  1. Öncelikle kutluyorum canım! Nice nice başarılara inşallah!
    Böyle nezaketli,'sıcacık bir hediyeyi' kabul buyurmaz mıyız hiç? Yüreğine sağlık,bizleri de andığın,mutluluğunu paylaştığın için gönül dolusu şükranlarımı gönderiyorum!
    Hep birlikte sonsuz güzelliklere,hayır ve umutla inşallah.
    Kalbi selamlar

    YanıtlaSil
  2. Özgür'cüm tebrikler ve teşekkürler..Biz bu gdişle birbirimize ödül vermekten gani olacağız:) ne ala, şımarıp dururuz.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Canım benim hayatta hepp güzel ödüllerle karşılasın...Hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  4. Ben cok utaniyorum böyle ödül filan aldigimda ama tabiki seve seve kabul ediyorum,cok tesekkür ederim,uygulama güzel aslinda,hos,en kisa zamanda yazmaya calisacagim,bugün tüm gün disardayim he he,yürüyemesemde taksiler sagolsun!

    YanıtlaSil
  5. özgür ilk kayıtlı izleyicimsin çok mutlu oldum.. bloğunu keşfe çıkıcam birazdan aslında daha sonra yorum yapmak istedim ama heyecanlandım tutamadım kendimi..
    teşekkür ederim
    :)

    YanıtlaSil
  6. Özgürcüm canim arkadasim sagol beni bu güzel ödülüne laik gördügün için,biraz simardim:)) sayende...seni tebrik ediyorum gerçekten biz çogu zaman bir birimizi görmesek bile kalben baliyiz ve bir aile olduk bu yüzden bu ödülü kalben kabul ediyorum...öpüyorum güzelim.

    YanıtlaSil
  7. özgürcüm tesekkürler canim ;)
    cok mutlu oldum blogdan cok uzak kaldim yarin blogumda yayinlayacagim tekrar danke ;))

    YanıtlaSil
  8. Canim odulun hayirli ugurlu olsun. Nice guzelliklere INSAALLAH. Ayrica odulunu benimle paylastigin icin cok ama cooook tesekkurler. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. süpermiş, şimdi ben de bu ödülü verecek 15 kişi (çokmuş be) bulmalıyım :)))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com