25 Kasım 2010 Perşembe

MİM

Sevgili Zennube beni mimlemiş de haberim yok!
Onun o eğlenceli yazılarından okuyup keyifleneyim diye gittim ebelendim geldim!
Mim Konusu: Garip Alışkanlıklarımız
İlk aklıma gelen garip huyum,
sanırım herşeyi koklamam!
Çay içtiğim bardağı(temiz temiz kokuyo mu diye),
sonra çayımı (mis gibi bergamut kokusu beni benden alır),
ekmek yerim (ekşi- tatlı-taze kokusundan anlarım)
gazetemi alırım elime (baskı kokusuna bayılırım koklarım mutlaka okumaya başlamadan)
hatta dergiler,yeni alınan kitaplar falan bayılırım (bu kitap dergi koklama huyu kızımda da var)
E aseton,ayakkabı boyası,tiner falan saymaya söylemeye gerk yok tabii ki severim yani,
evim ,çamaşırlarım deterjan yumuşatıcı koksun isterim !!!
Başka ?
Düşünüyorum başka yok!!!
ALLAHTAN
E daha ne olsun çüş!
Kimbilir neler düşündünüz hakkımda ? ! ?
Söylemeyi unuttum ellerimi de koklarım sık sık ve çokça yıkarım köfte falan yoğururken mutlaka eldiven takarım kokusu 2 gün çıkmıyor :(

Ben deeee
Sevgili
Senem Çabuk
Zeynep
Gülcan
Öznur-ata
Rukenturgut
Bir terazi kızı
arkadaşlarımı MİMledim duyurulur !!!

10 yorum:

  1. ASETON ,OJE.BOYA.YAPIŞTIRICI.TİNER BU KOKULARA BENDE BAYILIRM. AMA TİNERCİ DEĞİLİM.

    YanıtlaSil
  2. Aynen Gülcan ben de !Ben de !

    YanıtlaSil
  3. Ahh be güzelcimm en çok kaçtığım mim buydu yakalandımmm....

    YanıtlaSil
  4. canım teşekkür ederim.en kısa zamanda cevaplayacağım iyi geceler.

    YanıtlaSil
  5. Aaa bak ben bunu unutmuşum bende herşeyi koklarım ama bu çok kötü bir huy bazen çok kötü kokularla karşı karşıya kalabiliyoruz :D

    YanıtlaSil
  6. ben de evim mis koksun isteyenlerdenim, her daim deterjan iyidir :)

    YanıtlaSil
  7. Büyük oğlum gibi, boyuna koku üzerinedir muhabbeti.. herşeyi derinden hisseder bir de.. felakettir ama

    YanıtlaSil
  8. Karabidikim,
    Sorma?zaten o kötü kokulara takıntılı olduğumuzdan mıdır nedir bu koklama hastalığı anlamadım :D
    Zennube,
    Amway ve Bingo bu konuda fark atıyor tavsiye ederim :)
    Deli Anne,
    Benim kızım da öyle...
    sana yazmıştım bir sürü benzerlikleri var seninkiyle !küçükken dolmuşa binmek istemezdi 'kokuyo' diye :)

    YanıtlaSil
  9. İlk defa bu kadar mimlendiğime sevindim bir hoş oldum bir mutlu oldum sağol canım. Bir pis anı anlatayım kokuyla ilgili efendim ben küçükken ki 4 yaşlarındaydım Kardeşimi tuvalete alıştırma görevini üslenmiştim tabii annemin haberi olmadan kardeşimin totoşunu da ben yıkardım ellerimi de unuturdum artık siz anlayın o gün bugündür elimi aşındırarak yıkarım :)) Not: istersen yayınlama :))

    YanıtlaSil
  10. Evet bu koku meselesi çok hassas bir mevzuu. Tüm saydığın kokuları elbetteki bende seviyorum hatta ek olarak benzin uhu vs. Bir de ilaveten koku denilince... Yatak çarşaflarımdaki yumuşatıcı kokusu gidince (isterse dün değiştirilmiş olsun,zaten 3-4 gün kalıyor neyseki) değişme vaktidir. Evimden daima mis kokular gelmelidir. Evde oda spreyleri, fişe takılınca kokanlar, kendi kendine koku salgılayanlar, kokulu mumlar ve birumum kokular zaten doludur. Ama herzaman hafif bir hijyen, temizlik, sabun kokusu olmalıdır bunlar. Ağır parfümlere tahammülüm yok. Hatta bu bizim ailede böyledir. Ramazanda oruçluyken yemeklerimin özellikle de düdüklüde pişenlerin pişip pişmediklerini bana haber veren yine kokularıdır. Bir de sevdiğim insanları öperken mutlaka kokularını derinden doyasıya içime çekerim, bilhassa yeğenlerimi, mini mini bebekleri.. Ama en kötüsü benim için nedir biliyor musunuz? Sigara kokusu! Sigara içmeyen birisi olarak içilen ortamlarda bile duramam. Ama iş ortamı gibi mecburi durumlar olduğunda, akşam eve gider gitmez tepeden tırnağa her tarafıma sinen kokulun eşyalardan kurtulup mis gibi sabun, şampuan, krem, parfüm kokularına bulanmak. İşte bu koku çok hassas bir mevzuu diyorum ya boşuna mı?

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com