4 Kasım 2010 Perşembe

MÜZİK RUHUN GIDASI

Bu parçayı hafta sonuna saklamıştım ama başlıkta dendiği gibi müzik ruhun gıdası.. .
Ve benim ruhun bu aralar gıdaya ihtiyacı var.
Bol bol hem de ...
Keyifsizim bu aralar :(((
İroş da sebep bunaa,bazı başka şeyler de var !
İrem 'ime birşeyler oldu.
Dersler konusunda.
Canı hiç çalışmak istemiyor.
Ben ısrar,feryat,figan attikçe ters tepiyor,iyice azıtıyor.
Bu duruma canım çook sıkılıyor...
Biraz keyiflenelim istedim,içimizi kıpırdatacak müzikler dinlemeye devam edelim ;)
Alıcı- verici ne varsa ayarlarıyla oynayalım ve sesi Bangır Bangır açalıııııım...
AMERICANOOO
Ruhumuzu ÖZGÜR bırakmayı unutmayalım :)

3 yorum:

  1. EVET BENDE MÜZİK DİNLEMEYİ SEVERİM.EVDE ARASIRA HAREKETRLİ PARÇALAR AÇIP KENDİ KENDİME OYNARIM.DERS KONUSUNDADA ÜZÜLDÜM.YİĞENİMDE DE AYNI SORUN VAR ÜZÜLMEYİN SABIR DEMİŞLER AMA HANGİMİZ SABIRLIYIZKİ.SEVGLER.

    YanıtlaSil
  2. ben de canım sıkıldığında kendşmi iyi hissetmek için açarım müziği başlarım sallamaya, ohh yandan yandan :)

    YanıtlaSil
  3. Bu sarkiyi yaz boyunca radyomuzdan hep dinledik,cok severiz! Ama klibini hic görmemistim,güzeldi,sarkilar icin tekrar tesekkürler,insallah sizinde keyfiniz yerine gelmistir,cocuklarda bazen olur böyle dönemler,cok üstüne gitmemeyi deneyip,azicik bekleyin,o kendisi herseyin farkina varacaktir kisa sürede,nacizane tavsiyem affola!:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com